Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • vectra
  • /
  • 1

Opinie o vectra

Cena
3.95
Niezawodność
3.52
Obsługa klienta
3.23
Parametry
4

Średnia ocen

3.68

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

332

dodanych opinii

 

Maciej / 2020-01-21

Firma a w zasadzie piramida tragedia. Przedstawiciel obiecywał że na nowym adresie będzie wszystko. Jak się okazało nie ma nic . Do tego ordynarnie kłamią. Sam przedstawiciel przez telefon powiedział że nie pracuje już dla Vectry. Pytanie , dlaczego odbiera służbowy telefon Vectry ? Umowa podpisana płacz i płać ewnetualnie pisz TRADYCYJNY list do Gdyni do zarządu z prośbą o łaskawą zmianę w umowie. Z BOK odsyłają na infolinię z infolini na BOK a wszyscy mocno zmęczeni życiem i tłumaczeniem się z tego syfu . Troche mi żal uczciwych pracowników tej dziadowskiej firmy . NIE POLECAM !!! Idzcie do NETI, ORANGE, UPS gdziekolwiek ale nie do tego syfu.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.25
Zalety

brak

Wady

cała firma to jeden minus

Extra informacje

Monika / 2019-11-05

Miałam skorzystać z usług vectry.Infolinia umówiła mnie z technikiem do insralacji routera.Technik nie orzyszedł, czekałam 3h.Tak zakoczyla sie moja przygoda z Vectra.Zreztgnowałam..to kpina jakaś ze strony vectry..
Obsługa klienta
1.00

~wanda / 2017-09-04

unikajcie horroru mnie kosztuje zdrowie do nich nic nie dociera, zawsze oszukują i obwiniają klienta, wszystko do bani najgorsza męka ten ,,badziewie''internet.potrafią spreparować nawet umowę uważajcie nie rozmawiać na telefon.vectra to porażka dałam się nabrać teraz żałuję i tracę pieniądze.

~AS / 2017-08-27

Ostrzegam przed firmą VECTRA, nie przestrzegają podstawowych zasad i przepisów, wprowadzają w błąd użytkowników przedstawiając oferty, nie przesyłają niezbędnych dokumentów. Wystawiają zawyżone faktury, składanie reklamacji i rozpatrywanie ich jest na poziomie żenującym, odpowiedzi nie są na temat, traktują klientów jak idiotów.Pierwsze pół roku było ok., ale teraz masakra - nic nie da się załatwić, na każdą wiadomość odpowiada inny konsultant w tej samej sprawie, brak kontaktu z osobami wyższego szczebla, chociaż nie wiem czy to by coś dało.
Zalety

Pierwsze pół roku ok.

Wady

Rozpatrywanie reklamacji na poziomie żenującym, brak normalnego kontaktu i chęci rozwiązania problemu. Liczy się tylko kasa - że udało się kogoś naciągnąć i podstępem podpisać umowę.

Extra informacje

Warszawa

~marcin / 2017-08-23

nie daje nic dlatego ze zglosilem problem 3 dni a vecktra mnie olala i ja mam placic za cos co mi nie fukcjonuje dla mnie to zlodzieje i naciagacze zglosze przestepstwo na polocje i do sadu
Zalety

brak

Wady

nabijaja czlowieka w butelke

Extra informacje

warszawa

~Michał / 2017-08-23

Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam.Zamówione przez telefon. Nie wytrzymałem 14 dni.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Wady

Extra informacje

Zamówione przez telefon. Nie wytrzymałem 14 dni.

~Kielnt / 2017-08-19

Interesowała mnie oferta wysłałem zapytanie, po chwili Pan z infolinii do mnie zadzwonił. Dopytując się o rożne rzeczy, namawiając mnie do podpisania umowy przez telefon. Nie chciałem, takich rzeczy robić, stwierdził, że nie mam dalszych pytań, odłączył się. Pisząc tą opinię, chciałbym zwrócić uwagę na złe traktowania przyszłego klienta, a obsługa była bardzo nie miała i nie przyjemna.Pozdrawiam Serdecznie
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.75
Zalety

Szybkie oddzwonienie z infolinii.

Wady

Obsługa klienta.

Extra informacje

~Olatymek / 2017-08-18

Chcialam podpisac umowe na telewizje internet telefon zostalam wyproszona z salonu bo bulam z malym dzieckiem pozdrawiam lysego pracownika z zabrza ide do innej firmy

~Eloremix / 2017-08-18

Korzystam z analogowej tv kablowej Vectra, ponieważ rodzice w swoim pokoju posiadają już dekoder cyfrowy i średnio oceniam tę kablówkę ... W porównaniu do 2012 roku jest znacznie mniej programów, co prawda niektóre zostały zamienione ale obecne w porównaniu do poprzednich są słabe i bynajmniej mnie nie interesują. Nie ma miesiąca, aby nie było jakiejś awarii, a co się z tym wiąże - braku telewizji na dobre kilka godzin. Oferta programowa pakietu złotego w porównaniu do innych miast Polski (mam na myśli nadal anolog) jest słabsza i mniej atrakcyjna. Po za tym w dni powszednie na niektórych kanałach zauważam tzw. Pikselozę, pomimo, że jest to analogowy sygnał. Wygląda to tak jakby ktoś podłączył do mojego odbiornika cyfrową przystawkę z zdezelowanym wtykiem antenowym lub przewodem i przez to takie zakłócenia ... Ale pomimo tego muszę z niej korzystać aby obejrzeć chociażby ten dziennik na jedynce, bo odkąd wyłączono sygnał analogowy, analogowa Vectra jest jedyną alternatywą (z DVB-T nie mogę korzystać bo mieszkam na parterze budynku i nie mam możliwości doskonałego odbioru - non stop pikselozę).
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.00
Zalety

Dobra alternatywa dla tych, którzy mają problemy z odbiorem cyfrowego sygnału telewizji naziemnej, bądź pragną poszerzyć swoją ofertę programową.W miarę przestępna cena abonamentu.

Wady

Częste awarie i niedbałość w przesyłaniu sygnału (pikselowanie pomimo tego, że jest to sygnał analogowy).Odbieranie programów z oferty analogowej.

Extra informacje

Korzystam ponad 4 lata od momentu wyłączenia sygnału analogowego telewizji naziemnej w Suwałkach.

~darion / 2017-08-18

Pomocy! Podpisałem umowę przed przeczytaniem Waszych opinii. Natychmiast wysłałem rezygnacje poprzez formularz kontaktowy ze strony Vectry. Do dzis żadnej informacji, konsultanci albo się rozłączają, albo każą czekać, dziwiąc się, że nie mam żadnej informacji na moim e-mail. Obawiam się, że będą mnie zbywać, tak długo aż 2-tygodniowy okres odstąpienia od umowy minie! Jest jakiś sposób by to załatwić?