Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Telefonia
  • /
  • Operatorzy komórkowi
  • /
  • play
  • /
  • 1

Opinie o play

Cena/Jakość
3.67
Obsługa klienta
3.88
Oferta
4

Średnia ocen

3.85

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

13

dodanych opinii

 

~Tosiencja / 2017-08-29

Do pewnego momentu byłam zadowolona; ale od jakichś 2 lat pogarsza się ich zasięg w moim miejsuc zamieszkania, wiec - jak nic się pod tym wzggledem nie zmieni - niestety po tej umowie się pożegnamy
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.00
Zalety

różnorodność ofert

Wady

coraz gorszy zasięg w moim miejscu zamieszkania

Extra informacje

od 7 lat

~kojokojo / 2017-03-17

po ponad 4 latach wystawiam 3 + . 1) Ofertę obecną oceniam na 2. Może marketing poczyta i będzie wyciągał wnioski.Otóż kiedy przechodziłem do play w 2012 roku oferta była mocno wyróżniająca się na tle wielkiej wtedy trójki. Dziś się w moim przekonaniu nie wyróżnia więc jest słaba jak u wszystkich. Jeszcze kilka miesięcy zostało ale uciekam do wirtualnych/podmarek , którzy wiodą prym w ofertach bez telefonu (powiedzcie, że nikt już dziś nie bierze telefonów od operatorów). Nie będę wymieniał z nazw ale przy krótszej umowie / bezterminowej jest oferta za 25,0 PLN i jest oferta za 10 zł przez m-cy i 39,9 za no limity w różnych konfiguracjach . Ja płacę w play 50 (bez tel.) a w ofertach na przedł. widzę że mogę liczyć na podwyżkę ok. 5 zł.2) obsługę klienta oceniam na mocną 4. Nigdy się nie zawiodłem. Zawsze wszystko wyjaśnione w rozsądnym czasie.3) cenę oceniłem w pkt 1 ... co do jakości nie mam zastrzeżeń.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00
Zalety

jakość usług, obsługa na przyzwoitym poziomie, darmowy dostęp do muzyki TIDAL - fajny dodatek i na 2 lata,

Wady

nazbierał play dużo klientów i podniósł ceny. Zacznie ich tracić jak zyskiwał ;)

Extra informacje

od 2012 , oferta no limit za 49,99 bez tel.

~Pablo / 2017-02-03

W PLAY na kartę mam 3 lata korzystam z formuły UNLIMITED ponieważ nie jestem zwolennikiem wszelkich umów. Dla nie mających zasięgu porada, włącz roming do innych sieci PLAY łączy się za darmo nie, ponosisz kosztów dodatkowych, wypróbuj a się przekonasz że zasięg jest praktycznie wszędzie na terenie Polski.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
5.00
Zalety

dobry zasięg, tanie rozmowy, szybki internet

Wady

brak

Extra informacje

formuła na kartę UNLIMITED 25zł miesiąc rozmowy free + 6GB internet

~Marko / 2016-10-30

Przeszedłem do Play z Plusa i nie żałuję,oferta lepsza jak i ceny. LTE hula jak ta lala. Zasięg idealny no może w lesie są problemy ale mi nie przeszkadza.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

Oferta,zasięg,internet LTE.

Wady

Jak na razie brak

Extra informacje

~Wojciech / 2016-10-25

Oferta spoko, ale zasięg to pieprz*** tragedia. Takie gowno ze nawet w miescie jest problem i to nie wina telefonow. TRAGEDIATelefon:Xiaomi
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
2.67

~Cetal / 2016-07-22

Obsługa klienta po podpisaniu umowy jest poniżej krytyki. Oceniam na 1 w skali 1-10. W miejscu gdzie mieszkam brakuje zasięgu-od tych roamingowych także. Od 3 lat próbuję negocjować z nimi nową umowę,gdyż płacę ponad 130 zł miesięcznie. Ale oni w ogóle nie reagują. Nic nie robią aby polepszyć zasięg. Chcę jedynie aby oni wywiązali się z umowy,ale głową w mur.Telefon:Huawei P9 Plus
Cena/Jakość
Oferta
2.50

~Danuta / 2016-06-25

Najgorsza sieć jaką znam - aby złapać klienta obiecują złote góry, natomiast później nie dotrzymują warunków umowy, co innego usłyszysz przy podpisywaniu umowy, a zupełnie co innego w trakcie trwania umowy. Umowa ma moc wiążącą tylko w jedną stronę - zasad musi przestrzegać klient, firma ma prawo do wszelkich zmian, bez możliwości pozytywnego rozpatrzenia zażalenia. Dla stałych klientów brak jakichkolwiek promocji, egzystuje się na dużo gorszych warunkach niż świeżo pozyskany klient. Jakość usług zła, obsługa klienta jeszcze gorsza. Jakość połączeń również na minusie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski, dlatego każdy kto zamierza przenieść numer powinien mocno się zastanowić - owszem pierwsza umowa będzie atrakcyjna, każda kolejna już nie. W PLAY jestem od 2010 r. ale tylko do końca bieżącej umowy.

~kazimierz / 2015-11-24

otrzymałem fakturę 163 pln .w tym 83pln to abonament reszta to opłata poza abonamentem.na pytanie w punkcie obsługi klienta co to znaczy otrzymałem informację że to opłaty za sms premium .gdy poprosiłem o pokazanie mi na jakiej podstawie otrzymuję niezamówione sms za które mam płacić nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.DZIADOSTWO.

~teleman / 2015-08-21

Od kiedy przeszedlem na kartę Numer wazny jeden rok ,przestałem mieć problemy z Play.Płace kiedy chće i ile .Nie mam kasy na koncie -nie zatelefonuję.Telefony ZA 1zł we wszystkich sieciach ,to wielkie kanciarstwo.Abonent zapłaci za pelną cenę telefonu podczas trwania abonamenty.Jezdze po róznych zadupiach i faktycznie z zasiegiem czasami sa problemy
Zalety

brak

Wady

brak zalet

Extra informacje

~Antrykot / 2015-07-24

Co do zasiegu to sie polepszylo zdecydowanie.kiedys byl problem ze zlapaniem uslugi w srodku miasta. Bardziej denerwujace sa telefony calymi dniami o ubezpieczenie telefonu,kota, psa i mieszkania. Oczywiscie lepsze traktowanie nowego Klienta od stalego, ale to chyba standard wszedzie..
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00
Zalety

Cena

Wady

Upierdliwosc konsultantow

Extra informacje

2010