Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Zakupy
  • /
  • Sklepy internetowe
  • /
  • pakamera.pl
  • /
  • 1

Opinie o pakamera.pl

Asortyment
2.5
Dostawa
2.47
Łatwość zamawiania
2.5
Obsługa i reklamacje
1.93
Poziom cen
2.14

Średnia ocen

2.31

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

18

dodanych opinii

 

Natnik / 2019-01-22

Zamówiłam naszyjnik z lawy dla męża. Został wykonany niepoprawnie i niechlujnie. Linka była za krótka do ilości włożonych na nią koralików, przez co naszyjnik był bardzo sztywny i pomarszczony. Złożyłam reklamację przez Pakamerę ale oni tylko przekazują korespondencję do sprzedawcy i tyle. Nic ze swojej strony nie robią. Poprosiłam tylko o poprawienie naszyjnika (nawet nie o zwrot pieniędzy) ale sprzedawca stwierdził, że z naszyjnikiem jest wszystko ok. Pakamera absolutnie nie wspiera kupujących niestety. Nie polecam!
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00

~Kuti / 2017-04-12

Porażka! Towar nie dociera miesiącami, brak kontaktu, ostatecznie otrzymałem uszkodzony! Oczywiście po reklamacji olew przez kolejne tygodnie. Prowizja Pakamery to 50% wartości produktu!!! Odradzam, nigdy więcej!
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00

~Czitos / 2017-02-22

Pomoc pracownika- Pani Karoliny okazała się zbawienna podczas zamówienia i doradztwa.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
5.00
Zalety

Super obsługa. Pani Karolina jest wyjątkowa.

Wady

Extra informacje

Kolczyki i bielizna zakupiona jest na wysokim poziomie.

~fabulus / 2016-12-21

Ostrzegam przed tym sklepem. Zamówiłam przed świętami torbę dla siostry. Cała akcja zamówieniowa miała trwać 1-2 dni robocze. Po tygodniu dzwonię i pytam co jest z zamówieniem, a Pani twierdzi, że nie mają kontaktu z projektantem. Poprosiłam o anulowanie zamówienia (na szczęście dostałam zwrot pieniędzy). Później dostałam maila od projektanta, który twierdził, że sklep nie przekazał im w ogóle zamówienia, ani pieniędzy za zamówienie. ŻAŁOSNE...Lepiej kupić gdzieś gdzie będzie gwarancja otrzymania swojego zamówienia, a nie jakichś machloi.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.20
Zalety

zwrot kasy po uprzedniej interwencji

Wady

-słaby kontakt- nie mają tego co sprzedają

Extra informacje

~Maciek / 2016-12-15

Nie polecam. Od 18.11. 2016 czekam na przesyłkę. Wysłałem kilka wiadomości. Znalazłem nawet kontakt do projektanta. Po wysłaniu maila otrzymałem odpowiedź ze były problemy w szwalni i jeszcze tydzień muszę poczekać. Na kolejne maile już nie odpisuje. Na podany numer telefonu nie da się dodzwonić. Na smsy też nie odpisuje.Czekam do świąt i zgłasza sprawę na policję.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00

~Magda / 2016-11-19

Po trzech tygodniach od zamówienia lampki i zaksięgowaniu wpłaty nie dostałam towaru.Brak kontaktu ze sklepem Pakamera, a wysłałam 3 wiadomości. Czas realizacji mial wynieść 2-3dni robocze. Nie polecam. Czekam jeszcze tydzień i zglaszam sprawę na policję, mimo malwj wartości towaru 200zł
Asortyment
Łatwość zamawiania
2.50

~hania / 2016-08-25

Bardzo odradzam. Sklep twierdził, że nie dostał pieniędzy za produkt. Interwencje i telefony nie pomagały. Dopiero interwencja w PAY U odniosłą skutek - sklep miał cały czas pieniądze na koncie. Opóźnienie w realizacji zamówienia spowodowały, że projektant wyjechał na urlop i nie mogłam w ogóle otrzymać produktu. Zero poczucia obciachu ze strony sklepu. Po tygodniu zgodzili się jedynie oddać pieniądze. Obsługa opryskliwa. Masakra.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.40

~Aga / 2016-08-01

Zamówiłam sukienkę, która mialam założyć na wesele siostry. Niestety mimo szybkiej wplaty i informacji na stronie pakamery, ze realizuja wysylke w ciagu max 2 dni, po tygodniu nie dość, ze nie dostalam żadnej informacji, to jeszcze nie moge sie dodzwonic do firmy, a na maile nikt nie odpisuje. Śmiać mi sie teraz chce, jak nazywają wlascicielke artystka, może faktycznie cos w tym jest bo niektórzy artysci bywaja nieogarnieci i nieslowni. Musialam pójść w starej sukience bo do ostatniego dnia czekalam na wysylke. Nawet maila z przeprosinami nie dostalam. Teraz czekam na zwrot pieniedzy, obym szybko je dostala i mogla zapomniec o niesłownej "artystce"
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.25
Zalety

Zadne

Wady

Na temat produktu nie moge nic powoedziec, gdyz go nie otrzymałam

Extra informacje

~beeyou / 2016-07-21

Dziewczyna, która obsługuje maile nie potrafi rozwiązywać problemów klienta, generalnie zła osoba na tym stanowisku. Po kilku mailach albo nie odpisuje i ignoruje maile albo nie rozważając tematu na nowo woli odrzucić problem - w końcu tak jest łatwiej.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
3.40
Zalety

Asortyment ciekawy i oryginalny

Wady

Dziewczyna obsługująca maile, chyba jest za młoda na kontakt z klientem

Extra informacje

około pół roku

~violetta / 2016-07-15

zdecydowanie nie polecam!!!! zamówiłam u nich bluzkę,wysłałam kase i cisza....Napisałam do nich,okazało się,ze jak chcę inny kolor to muszę dopłacić,ale nikt mnie o tym nie poinformował,po dwóch tygodniach ponownie do nich napisałam o zwrot pieniędzy.Pani mi odpisała ,że wysyłają i znowu cisza,po tygodniu znowu monit z mojej strony i co szanowna pani odpisała ,ze muszę konto podać,bo przekazem nie wysyłają,gdybym się nie odezwała to ani kasy ani bluzki bym nie ujrzała...MASAKRA!!!!!!,NIGDY JUŻ U NICH NIC NIE ZAMÓWIĘ!!!!!
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
1.00
Zalety

BRAK

Wady

TOTALNA LIPA

Extra informacje