Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Telefonia
  • /
  • Operatorzy komórkowi
  • /
  • nju mobile
  • /
  • 1

Opinie o nju mobile

Cena/Jakość
4.8
Obsługa klienta
4.17
Oferta
4.94

Średnia ocen

4.64

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

37

dodanych opinii

 

~ino / 2017-08-24

Byłem w plusie, byłem w play teraz od 1,5 roku w nju. Jest tanio zasięg satysfakcjonujący. Tydzień pobytu w Niemczech z wypadem do Holandii rooming darmowy jak na internet tak i rozmowy. Korzystam z oferty drugi za 9 zł. Taką samą ofertę wybrałem dla dzieci czyli za 2 numery płace 38 chyba, że się zadzwoni na stacjonarny to trochę więcej w każdym bądź razie nie da się we dwójkę przekroczyć kwotę 48 zł miesięcznie, zwykle mi wychodzi max 42 bo jednak na stacjonarne się dzwoni :)
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

Tanio, dobry zasięg

Wady

Płatna infolinia korzystałem raz ponad rok temu.

Extra informacje

~Porazka / 2017-07-05

Porażka w obsłudze i promocjach. Zdecydowanie nie polecam. Przeniosłem dwa nr tel, miałem otrzymać gadżet. Po spełnieniu wszystkich warunków, wymianie korespondencji bez rezultatu. Mija miesiąc i nic. Wymiana e maili i zero reakcji. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00
Zalety

BRAK

Wady

OBSŁUGA

Extra informacje

3 miesiące

~czajkotom / 2017-07-03

Wszystko śmiga że aż miło nie wiem skąd takie dziwne opinie. Nawet wifi Calling na Iphonie dział be problemu net ok i nie narzekam jak dotąd a obsługa klienta naprawdę dobra sprawa z zawyżoną fakturą załatwiona z 1 dzień polecam nie powiem złego słowa jak niektórzy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
5.00
Zalety

Dobra jakość rozmów i netuWifi Calling Iphone działa jużObsługa klienta suppernowe taryfy i wiecej netu

Wady

Płatne obsługa klienta ale liczę że poprawicie się

Extra informacje

~bartek0731 / 2017-06-05

Używam od 2 lat i jestem bardzo zadowolony. Umowa na czas nieokreślony to błogosławieństwo które zapewnia wysoki standard obsługi! Abonament za 29 zł i po 2 latach 30 GB neta to całkiem nieźle. Działa na sieci Orange więc jest też VoLTE i WiFicalling! Gorąco polecam!
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

-Cena -Zasięg-czas umowy- elastyczność pakietów

Wady

Extra informacje

2 lata, Szczecin

~wnuczka / 2017-03-31

Chciałam krótko opisać sytuację, w której znalazła się moja babcia (71-letnia osoba).7.03.2017 roku wykonała telefon w sprawie zamówienia umowy ok godz. 16.30, która miała przyjść w ciągu 3-5 dni.13.03. 2017 roku ok 16.00 konsultant powiedział, że jeszcze jest czas, należy zaczekać.15.03.2017 roku ok 18.00-19.00 nowa konsultantka prosiła żeby wysłać maila z opisem sytuacji (71-letnią babcię, która na szczęście ma jeszcze wnuki). Maila wysłano w tym samym dniu, a w odpowiedzi na drugi dzień poproszono o numer telefonu (który znajdował się już w mailu. widocznie Pani nie doczytała). Tego samego maila wysłano od razu jeszcze raz, z wytłuszczeniem i podkreśleniem numeru telefonu. Na tego już nikt nie odpowiedział ani nie oddzwonił.16.03.2017 roku ok 16.00-16.30 kolejna osoba obiecała, że sprawdzi i w ciągu 48h odezwie się. Nie oddzwoniła i nic nie zrobiła.18.03.2017 roku 19.00-20.00 znowu kolejny konsultant i kolejna rozmowa. Ten jednak pchnął sprawę, wycofał starą umowę i zadzwonił 24.03.2017 roku z propozycją nowej umowy.I tak oto po 3 tygodniach użerania się z konsultantami i tłumaczeniem sytuacji za każdym razem od nowa 28.03.2017 roku babcia dostała nową umowę.Dobrze, że babcia nie jest skazana na siebie, bo mogłaby nie dać sobie z tym rady, a niestety nikt nie był chętny do pomocy. Musiała za każdym razem doładowywać się jakimiś drobnymi kwotami żeby w razie czego móc się jeszcze kontaktować z innymi. Kolejni konsultanci tylko zwalali na siebie odpowiedzialność za ruszenie sprawy (a potem będziecie zdziwieni, że zaczynają nas zastępować komputery a ludzie wolą rozwiązywać problemy przez internet. Tutaj nikt się nie wyprze, że problem nie był poruszany. )Babcia za te zmagania nie dostała od Was kompletnie NIC poza umową, którą na jej miejscu już bym nie podpisała.Pozdrawiam,wnuczka
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00

~Darek / 2017-02-14

Kartę prepaid nju mam jako drugą w telefonie . Oferta wszystko komórkowe 10GB neta i darmowe rozmowy i SMS (nie dotyczy stacjonarnych). Za te 30 zł to dobra oferta, czasami telefon ustawiam jako modem Wi-Fi i korzystam na kompie. Po przekroczeniu transferu jest lejek prędkości ale net nadal działa. Ja polecam.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.67
Zalety

- cena 30 zł za 10gb i darmowe rozmowy- zasięg

Wady

- obsługa klienta

Extra informacje

- 3 miesiace

~andre / 2017-01-08

Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z nju.Oferte posiadam już ponad rok i zero problemów.Na początku miałem nju na karte a w październiku zmieniłem na nju z rachunkiem i jest super.Tak miesięcznie place od 19 do 25 złotych.Poprzednio byłem w play,było tragicznie.Polecam gorąco nju,jak na razie najlepsza oferta jaka miałem.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

Bardzo fajna oferta i przedewszystkim tania.

Wady

Extra informacje

ofertę posiadam już ponad rok,kupiłem ją przez internet

~Bea / 2016-12-14

Super sieć abonament 39 zł nieograniczone rozmowy sms-y oraz 39 GB internetu. Numer dodatkowy za 9 zł dla córki na którym ma to samo co ja tylko internet do podziału, ale to nie problem bo obie zużywamy max 10 GB Wwięc dużo jeszcze przepada. 2 mumery za 48 zł i wszystkiego do bólu.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
5.00
Zalety

Możliwość przesunięcia terminu płatności faktury. Błyskawiczne załatwianie spraw w BOA.

Wady

Extra informacje

Ponad 3 lata.

~tom / 2016-11-24

Z Nju na abonament jestem zadowolony do tego stopnia, że przeniosłem tam również numer żony oraz numery rodziców. LTE ładnie śmiga. Jedyne co mnie irytuje to SMS o wysłanej fakturze 3 dni po przesłaniu faktury na maila i jej natychmiastowej zapłacie (konto mam w tym samym banku co oni). Zgłaszałem to do eboku, twierdzili że wyłączyli a to dalej przychodzi. Po przejściach z Plusem Nju to malina.Jestem w nju prawie 2 lata
Zalety

Wady

Extra informacje

Jestem w nju prawie 2 lata

~Irek / 2016-08-12

Mam NJU internetowy jako domowy od niedawna. Wcześniej miałem Polsat-Plus. Jeśli chodzi o prędkość NJU bije na głowę Polsat /nadajnik na tym samym maszcie/. Po jakimś czasie przekonałem się , że nie jest to tak piękne. Przy takim samym użytkowaniu internetu i dwukrotnie większym limitem, internet skończył się po 20 dniach, Później problemy nawet z przejrzeniem poczty /tak wolny/. W Polsacie rzadko sprawdzałem limit bo zawsze starczał, czasami go przekroczyłem, lejka nie włączano. O obsłudze w NJU lepiej nie wspominać, to jakby rozmowa ze ścianą. Poziom odpowiedzi zerowy, typu, nie zawracaj głowy.
Zalety

Szybkość transferu danych

Wady

po wykorzystaniu limitu internet praktycznie nie działa

Extra informacje