Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Telefonia
  • /
  • Operatorzy komórkowi
  • /
  • nju mobile
  • /
  • 1

Opinie o nju mobile

Cena/Jakość
4.02
Obsługa klienta
3.59
Oferta
4.23

Średnia ocen

3.95

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

47

dodanych opinii

 

Greg / 2018-03-16

Ja niestety nie jestem zadowolony z nju. Jestem tak w… że szkoda gadać. Złodziejstwo w czystej postaci bo inaczej tego nie można nazwać. Opiszę po kolei co i jak. Przeszedłem z abonamentu od innego operatora bo nie używać telefonu praktycznie wcale i stwierdziłem że czas najwyższy spróbować czegoś nowego. Po długich poszukiwaniach padło na nju miało najlepsze opinie. Pierwszy problem naliczanie wysyłania sms na zagraniczny numer, niby wysłanego 9.02.2018 na numer +44 kierunkowy. Tego dnia dostałem kartę od kuriera włożyłem ją do telefonu i aktywowałem, wyjąłem po chwili bo miałem jeszcze okres przejściowy u operatora i włożyłem ją dopiero 11.03.2018 wieczorem bo 12.03.2018 miał zostać przeniesiony numer. Smsy wysłane przechowuję w telefonie od 2014 roku i 9 stycznia nie wysyłałem żadnych smsów, w dodatku nikogo nie znam w UK!!! Mam aktywowaną ofertę 1,20zł max dziennie po wykorzystaniu 1,20zł reszta usług jest za free. 15.03.2018 użyłem mobilnego internetu dla testów, włączyłem radio na jakieś 30 minut po jakimś czasie przyszedł sms że przekroczyłem 1,20 i teraz mam włączone nielimitowane smsy, rozmowy i internet do 250MB. Tego samego dnia chwilę po 23 na jakieś 10 minut ponownie włączyłem dane mobilne bo musiałem coś przetestować, po testach (trwały z 5minut) włączyłem ponownie wifi. O godzinie 0:40 przyszedł sms że wykorzystałem 1,20zł 16.03.2018 chodź internet był wyłączony!!! Ewidentnie naliczyli dane z 15.03.2018 na 16.03.2018 Jakim cudem jak oferta jest ważna do 23:59:59 a tutaj zostało naliczone ewidentnie 2 x 1,20zł. Reklamacje zgłoszone ale zostały odrzucone, chodź w rachunkach ewidentnie widać że źle jest naliczane. Nie polecam i nikomu nie będę polecał tego operatora, szukam już nowego może nie okaże się oszustem. Nie zostawię tej tak tej sprawy, zostaje zgłoszenie do UKE bo widzę że to walka z wiatrakami.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.67
Zalety

Cena ale do czasu.

Wady

Ściągają smsy za graniczę których nie wysyłałem, naliczają dwa razy za tą samą usługę.

Extra informacje

~Staszek / 2017-09-04

Amatorszczyzna!!! Przez około rok czasu miałem u tych cieniasów umowę na 2 nr tel. Po roku zrezygnowałem z jednego nr tel a drugi chciałem zostawić - WYŁĄCZYLI OBYDWA!!! Z tydzień byłem nieosiągalny. Jak "wyprostowali" sprawę to znowu przywrócili dwa numery... Rozwiązałem z nimi umowę a te cwele przysyłają mi rachunki za numer który już za pierwszym razem był rozwiązany!!!Wadytylko wady!!!
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.00
Zalety

Wady

tylko wady!!!

Extra informacje

~ino / 2017-08-24

Byłem w plusie, byłem w play teraz od 1,5 roku w nju. Jest tanio zasięg satysfakcjonujący. Tydzień pobytu w Niemczech z wypadem do Holandii rooming darmowy jak na internet tak i rozmowy. Korzystam z oferty drugi za 9 zł. Taką samą ofertę wybrałem dla dzieci czyli za 2 numery płace 38 chyba, że się zadzwoni na stacjonarny to trochę więcej w każdym bądź razie nie da się we dwójkę przekroczyć kwotę 48 zł miesięcznie, zwykle mi wychodzi max 42 bo jednak na stacjonarne się dzwoni :)
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

Tanio, dobry zasięg

Wady

Płatna infolinia korzystałem raz ponad rok temu.

Extra informacje

~Porazka / 2017-07-05

Porażka w obsłudze i promocjach. Zdecydowanie nie polecam. Przeniosłem dwa nr tel, miałem otrzymać gadżet. Po spełnieniu wszystkich warunków, wymianie korespondencji bez rezultatu. Mija miesiąc i nic. Wymiana e maili i zero reakcji. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00
Zalety

BRAK

Wady

OBSŁUGA

Extra informacje

3 miesiące

~czajkotom / 2017-07-03

Wszystko śmiga że aż miło nie wiem skąd takie dziwne opinie. Nawet wifi Calling na Iphonie dział be problemu net ok i nie narzekam jak dotąd a obsługa klienta naprawdę dobra sprawa z zawyżoną fakturą załatwiona z 1 dzień polecam nie powiem złego słowa jak niektórzy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
5.00
Zalety

Dobra jakość rozmów i netuWifi Calling Iphone działa jużObsługa klienta suppernowe taryfy i wiecej netu

Wady

Płatne obsługa klienta ale liczę że poprawicie się

Extra informacje

~Laon / 2017-06-29

Oferta tylko na papierze wyglada dobrze. Bledy w fakturach to u nich codziennosc. Jak nie sprawdzisz to jestes w plecy. Obsluga to naprawde klasa znacznie ponizej sredniej. Maja problemy z czytaniem ze zrozumieniem, przerzucaja sie odpowiedzialnoscia i cytuja wyuczone schematy. Predkosc neta jest znacznie nizsza od tej w Play do tego w rzeczywistosci, nigdzie za granica (Hiszpania, Anglia, Dania) nie moglem sie laczyc z netem w Nju. Pomimo, ze sciagalem ustawienia nie tylko w telefonie ale nawet z ich strony!!! Zmiana karty na angielska Three i... wszystko smigalo od razu! Po drugie naliczaja numery stacjonarne jako komorkowe bo "takie maja dane od angielskiego operatora". Ciekawe ze na billingu z Three te numery to LANDLINE... Do tego te rozmowy miedzynarodowe... Dzownisz z Polski do Anglii za 2zl... Dzwonisz z numeru Nju do Anglii bedac w Dani za 19gr... Czy to nie oszustwo? Sztucznie nabijaja te ceny biorac min. 90% ceny polaczenia dla siebie!! Leoiej jest troche doplacic ale miec swiety spokoj.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.33
Zalety

niska cena

Wady

FATALNA obslugawolny internetinternet prawie nie dziala za granicacennik polaczen miedzynarodowychinfolinie liczone sa dodatkowo

Extra informacje

6 miesiecy

~bartek0731 / 2017-06-05

Używam od 2 lat i jestem bardzo zadowolony. Umowa na czas nieokreślony to błogosławieństwo które zapewnia wysoki standard obsługi! Abonament za 29 zł i po 2 latach 30 GB neta to całkiem nieźle. Działa na sieci Orange więc jest też VoLTE i WiFicalling! Gorąco polecam!
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

-Cena -Zasięg-czas umowy- elastyczność pakietów

Wady

Extra informacje

2 lata, Szczecin

~wnuczka / 2017-03-31

Chciałam krótko opisać sytuację, w której znalazła się moja babcia (71-letnia osoba).7.03.2017 roku wykonała telefon w sprawie zamówienia umowy ok godz. 16.30, która miała przyjść w ciągu 3-5 dni.13.03. 2017 roku ok 16.00 konsultant powiedział, że jeszcze jest czas, należy zaczekać.15.03.2017 roku ok 18.00-19.00 nowa konsultantka prosiła żeby wysłać maila z opisem sytuacji (71-letnią babcię, która na szczęście ma jeszcze wnuki). Maila wysłano w tym samym dniu, a w odpowiedzi na drugi dzień poproszono o numer telefonu (który znajdował się już w mailu. widocznie Pani nie doczytała). Tego samego maila wysłano od razu jeszcze raz, z wytłuszczeniem i podkreśleniem numeru telefonu. Na tego już nikt nie odpowiedział ani nie oddzwonił.16.03.2017 roku ok 16.00-16.30 kolejna osoba obiecała, że sprawdzi i w ciągu 48h odezwie się. Nie oddzwoniła i nic nie zrobiła.18.03.2017 roku 19.00-20.00 znowu kolejny konsultant i kolejna rozmowa. Ten jednak pchnął sprawę, wycofał starą umowę i zadzwonił 24.03.2017 roku z propozycją nowej umowy.I tak oto po 3 tygodniach użerania się z konsultantami i tłumaczeniem sytuacji za każdym razem od nowa 28.03.2017 roku babcia dostała nową umowę.Dobrze, że babcia nie jest skazana na siebie, bo mogłaby nie dać sobie z tym rady, a niestety nikt nie był chętny do pomocy. Musiała za każdym razem doładowywać się jakimiś drobnymi kwotami żeby w razie czego móc się jeszcze kontaktować z innymi. Kolejni konsultanci tylko zwalali na siebie odpowiedzialność za ruszenie sprawy (a potem będziecie zdziwieni, że zaczynają nas zastępować komputery a ludzie wolą rozwiązywać problemy przez internet. Tutaj nikt się nie wyprze, że problem nie był poruszany. )Babcia za te zmagania nie dostała od Was kompletnie NIC poza umową, którą na jej miejscu już bym nie podpisała.Pozdrawiam,wnuczka
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00

~Darek / 2017-02-14

Kartę prepaid nju mam jako drugą w telefonie . Oferta wszystko komórkowe 10GB neta i darmowe rozmowy i SMS (nie dotyczy stacjonarnych). Za te 30 zł to dobra oferta, czasami telefon ustawiam jako modem Wi-Fi i korzystam na kompie. Po przekroczeniu transferu jest lejek prędkości ale net nadal działa. Ja polecam.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.67
Zalety

- cena 30 zł za 10gb i darmowe rozmowy- zasięg

Wady

- obsługa klienta

Extra informacje

- 3 miesiace

~as66 / 2017-01-18

Skandaliczny kontakt: dostęp do obsługi tylko dla klientów. Dla innych tylko chat ze sklepem: gdy kupisz usługę - spadaj. Przeniesienie numeru powoduje wyłączenie usług u poprzedniej firmy i ... nie włączenie w nju.Aby zgłosić problem nie działania numeru przeniesionego trzeba założyć konto. Aby założyć konto trzeba mieć sms... Ewentualnie można sobie "posłuchać muzyczki" za kilka złociszy.Nigdy więcej takich "firm". Dobrze, że jeszcze mogę odstąpić od umowy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.67
Zalety

cena

Wady

kontaktobsługa (brak jej)30 dni na realizację zgłoszenia(!)

Extra informacje

przeniesienie numeru, konto za 29PLN