Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Telewizja
  • /
  • Telewizja cyfrowa
  • /
  • UPC (TV)
  • /
  • 1

Opinie o UPC (TV)

Cena
3.5
Cena/Jakość
2.5
Niezawodność
3.83
Obsługa klienta
2.13
Oferta
4.25
Parametry
3.17

Średnia ocen

3.23

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

17

dodanych opinii

 

Krzysztof / 2018-02-08

Usługi na bardzo dobrym poziomie - od 10 lat nie mogę powiedzieć złego słowa. Serwis działa szybko a ja rzadko z niego korzystam. Ceny jak na lidera rynku zdecydowanie za wysokie, szczególnie pakiety dodatkowe oraz dekoder Horizon. Po liderze można by oczekiwać innej polityki cenowej z korzyścią dla Klientów jak i dla samego UPC.
Cena
Cena/Jakość
Niezawodność
Obsługa klienta
Oferta
Parametry
3.00
Zalety

oferta programowa, jakość usługi, szybkość internetu, multiroom, pakiety dodatkowe, usługi dodatkowe

Wady

czas oczekiwania na połączenie to totalna pomyłka, brakuje kilku kanałów dostępnych u konkurencji

Extra informacje

10

~Ula / 2017-07-09

Oferta, moim zdaniem,najlepsza na rynku, natomiast jest za drogo.Obsługa super, do momentu podpisania umowy.Później przeważnie pod górę, szczególnie gdy coś się psuje.Dekoder Horizon niedopracowany.Najpierw zepsuł się po kilku godzinach eksploatacji.Po wymianie często się zawiesza.Reset pomaga, lecz trudno go przeprowadzić.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.33
Zalety

Duży wybór programów, szybki internet.

Wady

Słaby sprzęt.

Extra informacje

Od lat korzystam z tv, internet i telefonu.Im dłużej korzystam tym bardziej tracę zaufanie do usług UPC.

~sirek / 2017-03-21

W zasadzie chciałbym się odnieść do nowych informacji graficznych na ekranie przy zmianie kanałów , które zostały ostatnio zamieszczone.Czy ktoś mi może powiedzieć po jakiego wała na górze ekranu jest podwójny napis o różnej wielkości TELEWIZJA NA ŻYWO i powtórzona informacja o aktualnym programie / taka sama jest na dole/ . Coś wam nie wyszło czy informatyk był pijany ??Zegar przenieść z górnego prawego rogu ekranu na dolny prawy bo pokrywa się z logami większości kanałów.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Wygląda ciekawie niż poprzednie stado kropek na ekranie ale reklamowanie polecanych filmów uważam za zbędne.

Wady

Usuńcie to o czym pisałem wyżej bo to masło maślane nikomu nie potrzebne

Extra informacje

aze 3tygonie

~Julka / 2016-04-09

Na infolini w obsłudze są ludzie ,którzy potrafią się opryskliwie zachowywać.Podam przykład:Poinformowano mnie,że rozmowa będzie nagrywana ,więc ja też poinformowałam ,że będę nagrywać.I w tym momencie facet z z infolini się zaśmiał i powiedział ,że się na to nie godzi i się wyłączył.Dodam ,że wcześniej był niegrzeczne i chciałam mieć na to zachowanie dowód.Jak to jest nas abonentów można nagrywać a my nie możemy , ,inaczej \\\"wypad\\\"????? Zlikwidowali filię w Lesznie i wszystko musi odbywać się drogą internetową lub pocztową.W razie zmian i rezygnacji komplikacje nie z tej ziemi!!!!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Niewielka ilość awarii.

Wady

Drogo dla stałych urzytkowników i potrafią nawet zwiększyć abonament a w momencie kiedy się rezygnuje to cena nagle spada .To świństwo.Tak zrezygnowałam z telewizji i się nie dałam namówić ,choć byłam bombardowana telefonami .

Extra informacje

~Hania / 2016-02-08

Jestem rozgoryczona zachowaniem na infolinii.Nie jestem już ich klientem , chciałam zwrócić sprzęt.Na infolinii nie podano mi numeru do placówki, tajemnica.Nie są pewni gdzie mogę go oddać, Pan był nieprzyjemny, wręcz chamski.Byłam ich klientem ponad 10 lat.A jak nie to "poszła won"

~Waldemar / 2015-12-02

Witam! Nie jestem zachwycony nowym dekoderem Horizon. Jest to niewypał. Często trzeba go resetować by, funkcjonował jak należy. Ostrzegam innych użytkowników przed błędem nabycia owego urządzenia. Będziecie żałować!
Zalety

brak

Wady

patrz wyzej

Extra informacje

rok,dopłata wyniosła około 40 zł

~manik90 / 2015-07-21

ja mam horizona w sumie bylo roznie, ale i tak lepiej niz to co mialem jakis zacofany totalnie, a teraz moze i trzeba go resetowac ale ma wiecej opcji

~Mandari / 2015-07-13

Ja na jakość usług nie narzekam jestem zadowolony.Ale płatność to porażka , rachunek zapłacony 9 dnia miesiąca (termin mam do 23-25) (płatność internet) a w systemie wisi ze nie opłacone (mija tak 7 dni ) notoryczne upominają przez telefon ze mają brak wpłaty oczywiście automat , wtedy muszę dzwonić i co miesiąc wyjaśniać sytuacje
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.25

~plinki / 2015-06-01

ja korzystam z horizona i jestem zadowolony z jego funkcjonowania i ilosci opcji ktore posiada. w porownaniu co mozna bylo dostac od innych jest to dobra propozycja.

~Paweł / 2015-05-28

Wszystkim, którzy rozmyślają nad platformą HORIZON mówię jednoznacznie: NIGDY TEGO NIE BIERZCIE!!!!! Mam go od pażdzienika 2014, ciągłe awarie, już 3 dekoder, bezczelne ignorowanie reklamacji, ciągłe prace nad modernizacją systemu, ogólnie BUBEL