Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • Toya (internet)
  • /
  • 9

Opinie o Toya (internet)

Cena
3.94
Niezawodność
4.04
Obsługa klienta
4.02
Parametry
4.19

Średnia ocen

4.05

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

86

dodanych opinii

 

~adam / 2017-07-02

Najgorsza firma w której w życiu miałem internet. Niestety przejęli dobrego T-Monta. Od tego czasu prędkość w godzinach szczytu to 1/20 tego za co płacę. Na infolinię próbowałem się dodzwonić z 20 razy, ciągle zajęte. Na maile nie odpowiadają, no bo po co. Za to przesyłają reklamy pomimo tego, że nie wyrażałem na to zgody.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

przy nich nawet internet w Netii wydaje się dobry

Wady

słabe łącza, brak obsługi klienta, firma ma wywalone na użytkowników i nawet nie raczy odpowiedzieć na maila.

Extra informacje

~Radder / 2016-11-24

Zgadzam się z jednym z przedmówców, jeżeli masz już aktywowaną usługę w Toya (Łódź) to jest zazwyczaj ok, bardzo rzadko zdarzają się przerwy, awarie. Problem zaczyna się wtedy kiedy kończy Ci się umowa. Podczas rozmowy o przedłużeniu umowy traktują klienta jak zło konieczne dają gorsze warunki niż te które są aktualnie dla nowych klientów dlatego nie przedłożyłem umowy z Toya na internet i raczej tej usługi od nich już mieć nie będę, nowy operator jest ok...ale na internet mam alternatywę ale na telewizję niestety nie do tego dochodzi brak jakiejkolwiek informacji o tym że umowa zbliżasz się do końca ani tym bardziej info o ofercie. teraz już wiem czemu nie dzwonią bo nie mają żadnej oferty dla obecnych klientów. Generalnie umowa przechodzi na czas nieokreślony i cena wzrasta o kilkadziesiąt procent. Jeżeli chcesz korzystać z promocyjnej oferty to musisz wybrać pakiet wyższy (patrz droższy) ja mam pakiet wygodny w ramach umowy na dwa kolejne 2 lata pan kierownik BOK zaproponował mi za ten pakiet 49 pln dla porównania aktualnie w promocji jest za 34,90. i tu pozostaje pytanie jak bardzo Toya żeruje na swoich dotychczasowych klientach, Niestety na moim osiedlu nie mam innej alternatywy ale poczucie że jestem traktowany jak frajer sprawia że przeboleje bez telewizji te dwa miesiące, albo przejdę na tv naziemną. Generalnie jak jesteś obecnym klientem z wizją kończącej się umowy i braku chęci na wydawanie kasy na droższe pakiety to serdecznie współczuję.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.00
Zalety

niezbyt częsty kontakt z BOA

Wady

brak sensownej oferty dla obecnych klientów,

Extra informacje

~Karol / 2016-11-21

Jeśli chodzi o internet i telewizję w Łodzi to toya jest moim faworytem od kilku lat. Warto czytać aktualności i stronę promocji ( https://toya.net.pl/promocje ) bo o wielu rzeczach inaczej się nie wie, a często za jakieś bonusowe kanały, podniesienie transferu itp bez dopłat :)
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25

~Andrzej / 2016-10-22

Co do zasady wszystkie usługi działają naprawdę ok. Kwestia ceny faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale w Łodzi jest dużo miejsc gdzie TOYA jest jedyną alternatywą, dla nadal kiepskich łącz byłego TPSA i strasznie wolnej rozbudowy sieci światłowodowej dlatego dyktują warunki. To co w firmie dla mnie przynajmniej jest nie do przyjęcia to obsługa klienta na poziomie zerowym. Dotyczy to zarówno BOK stacjonarnego jak i Infolinii. Obie przerzucają się wzajemnie odpowiedzialnością za wprowadzanie w błąd klienta. W Stacjonarnym BOK kolejki jak za komuny. Na komentarz o niedoszacowaniu liczby pracowników usłyszałem kiedyś "Nasi klienci lubią nasze kolejki". Umowy skonstruowane w sposób dziwny. Jeżeli nie przedłużasz umowy na warunkach zaproponowanych przez TOYA przechodzisz na warunki "niepromocyjne", jeżeli natomiast chcesz skorzystać z innej promocji (bo np. oferta operatora na przedłużenie jest droższa i mniej korzystna niż Twoja dotychczasowa umowa czy to okresem zobowiązania czy to ceną) musisz PRZESTAĆ BYĆ KLIENTEM FIRMY na 2 PEŁNE MIESIĄCE. Serwisowanie udostępnionego sprzętu również problematyczne, u mnie doszło do skutku po 6 miesiącach, dwóch reklamacjach i groźbie wypowiedzenia umowy z winy operatora. Teraz ponownie czekam na podłączenie usług TOYA (modląc się by w czasie trwania umowy pojawiła się alternatywa dla usług tego operatora - światłowód). Jak łatwo zgadnąć w BOK powiedzieli jedno, monter nie pojawił się w terminie, a po interwencji na infolinii jak zwykle stara śpiewka "został Pan wprowadzony w błąd, zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na podpięcie usługi". 14-dni w dzisiejszych czasach to bardzo długo, a biorąc pod uwagę fakt, że instalację TOYA w domu już mam i trzeba tylko puścić sygnał i przełączyć coś w skrzynce na korytarzu to w ogóle niezrozumiałe. Komunikacja wewnątrz firmy leży i kwiczy. Podsumowując. Jeżeli już masz usługi to generalnie działają bez większych problemów, ale jeśli ten już się pojawi to czeka Cię mnóstwo nerwów.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.25
Zalety

Dobre parametry usługi

Wady

Stosunkowo wysoka cenaObsługa klienta na zatrważająco niskim poziomieproblemy z terminowym serwisowaniem sprzętu

Extra informacje

Z usług TOYA korzystałem przez 4 lata przedłużając umowę. Teraz po 2 miesiącach oczekiwania "w kącie" podpisałem umowę studencką i czekam na podłączenie usług, które miało być przedwczoraj.

~Rico / 2016-10-14

Uwaga na Toya. Po 2 latach dostalem nową oferte za 143 zl. Rachunek ktory przyszedl jest na 222 zl. Nie odpowiadają na e-maile.
Cena
1.00

~Jowek / 2016-07-10

Stacjonarny. Bardzo dobry. Polecam Parametry jak w umowie, rzadkie awarie usuwanie od ręki. Sieć światłowodowa.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

60/12 Mb/s

Wady

nie zauważyłem

Extra informacje

50 zł. m-nie