Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • Toya (internet)
  • /
  • 7

Opinie o Toya (internet)

Cena
3.94
Niezawodność
4.04
Obsługa klienta
4.02
Parametry
4.19

Średnia ocen

4.05

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

86

dodanych opinii

 

gosia / 2019-08-29

ja tam jestem całkiem zadowolona z oferty studenckiej :) polecam tego dostawcę
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00

Ola / 2019-08-28

Bardzo spoko internet, dobra prędkość
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00

Anton / 2019-08-27

Internet godny polecenia :)
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.50
Zalety

szybkość, obsługa, prędkość

Wady

Extra informacje

merlin / 2019-08-27

mam internet podłączony do komputera po kablu (nie wifi) i musze przyznać, że działa bardzo szybko i nie przerywa jest stabilny, Polecam
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

stabilny, szybki

Wady

Extra informacje

3 miesiące

Agnieszka / 2019-08-22

bardzo dobra prędkość, daje plusa
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

szybkość, kontakt, wydajność

Wady

Extra informacje

2 miesięcy

Eryk / 2019-08-20

Dobry internet w przystępnej cenie dla studenta
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

Tanio

Wady

Extra informacje

Dominika / 2019-08-12

Internet super, błyskawiczna prędkość.  Nigdy nie było żadnych problemów z siecią. 
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.50
Zalety

szybkość

Wady

Extra informacje

pół roku

małgosia / 2019-08-12

Dobra firma, szybki kontakt
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.75
Zalety

obsługa oferty

Wady

Extra informacje

Patrycja / 2019-08-09

spoko firma moim zdaniem, na infolinii szybko uzyskałam rzeczową i potrzebną mi informację. Bardzo miła i szybka obsługa.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

kontakt z klientem

Wady

Extra informacje

Krzysiek / 2019-06-10

Internet przerywa, oczywiście państwo na infolinii jedyną pomoc jaką mogą zaproponować to wyłączenie routera i podpięcie go znowu do prądu... Obsługa miła do póki mogą coś sprzedać, klient z problemem to klient którego sie zlewa, denerwuje podczas rozmowy i stara jak najszybciej tą rozmowę zakończyć. Państwo z infolini wprowadzają klientów w błąd (nie wiem czy celowo czy nie). Przy rezygnacji z umowy straszą klienta karą za odstąpienie od umowy i namawiają na pozostanie do końca okresu umownego po czym i tak trzeba zapłacić WYŻSZĄ fakturę i wychodzi na to samo finansowo, co rezygnacja z umowy a nawet więcej nerwów zje człowiek. Nie polecam, chyba ze ktoś lubi się denerwować i użerać z ludźmi których kompetencje ograniczają się tylko do odebrania telefonu. Korzystałem z ich usług 3 lata i najgorszemu wrogowi nie życzę kontaktów z tą firmą.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

brak

Wady

niekompetentna i niepomocna obsługa, przerywający internet, utrudnienia w kontakcie w wypadku problemów / awarii,

Extra informacje

3 lata