Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Podróże i wypoczynek
  • /
  • Przewoźnicy
  • /
  • PolskiBus
  • /
  • 1

Opinie o PolskiBus

Jakość obsługi
1.63
Oferta
2.67
Poziom cen
2.97
Wygoda
1.67

Średnia ocen

2.23

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

163

dodanych opinii

 

Ja / 2019-11-02

Prawie godzinne opóźnienie w Berlinie... Toaleta jak kloaka... zapchana papierem i kupami! Czy nie można w sposób widoczny opisać przycisku do spłuczki? Nie mówiąc już o braku wody w toalecie do spłukiwania...Internet to tylko puste deklaracje, po zalogowaniu natychmiast się rozłącza... wygląda to na celowe działanie Flixbusa!
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.00
Zalety

Bezpośrednie połączenie

Wady

Kloaka zamiast toalety, smród roznosił się na dolnym pokładzie Flixbusa, zupełny brak internetu, opóźnienie prawie godzinne

Extra informacje

Ja / 2019-08-09

Punktualność. Autobus juz w Rzeszowa wyjechał z połgodzinym opóźnieniem. Jak to możliwe żeby już od początku trasy łapać takie opóźnienie! I wydaje się że spóźnienie pół godziny już w Rzeszowie, jest standardem, inne osoby podróżujące Flixbusem na tej trasie ( Przemyśl - Berlin ) zauważyły to samo. Druga kwestia to toaleta, po prostu śmierdziała z braku wody do spłukiwania, i to również wydaje się być standardem we Flixbusie. Dalej, internet bardzo słaby, załadowanie jakiejkolwiek strony prawie niemożliwe, a nawet jeśli się udało to połączenie zaraz się zrywało.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.00
Zalety

Wady

Niepuntualność, jak autobus dowożący ludzi do lotniska może mieć spóźnienie? No chyba że Flixbus chce płacić odszkodowania na nie qykorzystany lot!e

Extra informacje

Poza tym, śmierdząca toaleta, trudne do wytrzymania na kilkunastogodzinnej trasie. Brak internetu, to co Flixbus nazywa internetem, niczym internetu nie przypomina! Ktoś tu wyraźnie oszczędza na podróżnych!

~ala / 2017-09-04

Kierowcy PP pracujący w trudnych warunkach są skrajnie przemęczeni, przez co niegrzeczni i nerwowi, nierzadko agresywni. To przekłada się na obniżenie bezpieczeństwa przejazdów. W dłuższych, nocnych trasach nie mają żadnego zmiennika, co nawet jeśli jakiś cudem jest zgodne z prawem, jest skrajną nieodpowiedzialnością ze strony przewoźnika. W sytuacji kryzysowej, przy zgłaszaniu problemu na infolinię, przewoźnik umywa ręce, pozostawiając pasażera bez pomocy.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.75

~Justyna / 2017-09-03

Kierowcy poniżej poziomu, nieuprzejmi, niepomocni. Autobusy są brudne, zwłaszcza toalety. Półgodzinne spóźnienia to norma. Walka o miejsce, bo połowa pasażerów ma nr fotela na bilecie, a druga połowa nie. Słabe wifi, które po przekroczeniu granicy nie działa.WadyObsługa
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.00
Zalety

Wady

Obsługa

Extra informacje

~Katarzyna / 2017-09-02

Korzystalam z wielu przewoźników słowackich, czeskich, austriackich, niemieckich a nawet ukraińskich i nigdy nie spotkało mnie cos takiego co co działo sie na dworcu w Krakowie. Na polskiego busa do Gdańska w środku nocy wszyscy czekali 1,5 godziny. Zamiast o 23:30 autokar przyjechał o 1:00 jednak nie czerwony, wygodny z wifi ale zastępczy - mniejszy, niekomfortowy na tak daleka trasę. Ale to jeszcze mozna wybaczyć. Problem logistyczny został rozwiązany podstawieniem zastępczego autokaru. Problem w tym, ze w tym samym czasie podjechał autokar Polskiego Busu i nikt nie był wstanie poinformować klientów do którego autokaru maja wsiadać. Nie mozna wybaczyć a nawet pominąć zachowania załogi Polskiego Busu. Totalna dezorientacja i brak komunikacji z oczekującym tłumem. Chciałabym napisać, ze Panowie byli jedynie bezczelni ale to za mało powiedziane. Traktowali swoich klientów jak bydło, byli aroganccy i nie mozna było uzyskać spójnej informacji, który z autokarów jedzie do Gdańska. Ja rozumiem, ze spóźnienie, ze środek nocy i zmęczenie ale takiego traktowania i zachowania w stosunku do klientów, którzy zapłacili za swoje miejsca a pozniej byli traktowani jak motłoch i nie mogli uzyskać żadnej informacji mimo spokojnych prób komunikacji - to czyste chamstwo i mysle ze wszystkie 50 osób biorących udział w tej sytuacji moze sie pod tym podpisać i juz nigdy więcej nie skorzystać z usług tego przewoźnika.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.00
Zalety

totalny brak , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika

Wady

Extra informacje

~monika / 2017-09-01

Podróż 28.08.2017 z Łodzi do Zakopanego,połączenie skomunikowane.Czas oczekiwania na przesiadkę w Krakowie ok 2 godz 30 minut...przedłużył się ...wedle informacji przez megafony ok.20 minut opóźnienia (jeden komunikat tylko) a w rzeczywistości opóźnienie wyniosło ok 1 godz.Podróż powrotna ...Zakopane Łódź 23.30 w dniu 30.08.2017 to już JEDNA WIELKA MASAKRA I ŻENADA!Odjazd miał być z Zakopanego o 23.30 ...informacja sms od firmy o opóźnieniu ok.60 minut otrzymana o 23.25.Suma sumarum opóźnienie wyniosło 1,5 godz...na dworcu zero dostępnej toalety...zimno na dworze...co niektórzy sapali w śpiworach na chodniku ...ludzie z małymi dziećmi...koszmar.KONTAKT Z POLSKIBUS ZEROWY...TELEFON INFOLINII CZYNNY DO 22.00,PO PRÓBACH POŁĄCZENIA KOMUNIKAT ŻE POŁĄCZENIE JEST ZABLOKOWANE ...KONTAKT Z DYSPOZYTOREM LINII ...ALBO ZGŁASZA SIĘ POCZTA GŁOSOWA ALBO JEST SYGNAŁ I NIKT NIE ODBIERA ...TE NUMERY SĄ CHYBA TYLKO DLA SZTUKI A NIE PO TO ŻEBY PASAŻER MIAŁ JAKIŚ KONTAKT FIRMĄ ...co ciekawe -w tym samym czasie kiedy próbowaliśmy się połączyć (nie tylko ja ale też inni pasażerowie) polskibus był dostępny na Fb.ok.godz 1 w nocy łaskawie podjechał autobus...nasz ponoć się zepsuł więc podstawili inny.Kierowca bardzo niemiły,opryskliwy.zawiózł nas do Krakowa (trasa w ogóle do Warszawy) tam wysiadło dość sporo osób które miały bilet skomunikowany czy to do Łodzi,Torunia czy nawet Gdyni...autobus który miał nas tam zawieźć odjechał planowym czasem 2.05 więc nie mieliśmy szans zdążyć a firma polskibus nie zrobiła nic żeby umożliwić nam powrót do domu. Na własny koszt musieliśmy kupić bilety powrotne na PKP(akurat w naszym przypadku) nie wspominając już że koczowaliśmy na dworcu PKP w Krakowie 5 godz ...porzuceni przez polskibus w środku nocy( 3.00)zastanówcie się 10 razy zanim wyruszycie z nimmi w podróż...może lepiej jednak wydać ciut więcej kasy a jechać spokojnie do celu. Wadybrak kontaktu z firmą niemiła obsługa niewygodne miejsca niekompletne zabezpieczenia -brak mocowania pasów bezpieczeństwa traktowanie pasażera jak zło konieczneurlop mieliśmy bardzo udany ale powrót z niego zepsuła nam firma polskibus
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.75
Zalety

Wady

brak kontaktu z firmą niemiła obsługa niewygodne miejsca niekompletne zabezpieczenia -brak mocowania pasów bezpieczeństwa traktowanie pasażera jak zło konieczne

Extra informacje

urlop mieliśmy bardzo udany ale powrót z niego zepsuła nam firma polskibus

~Tuś / 2017-08-29

Podróż z Bydgoszczy do Wrocławia- porażka. Kierowca nieuprzejmy, wręcz niegrzeczny i opryskliwy. Klimatyzacja działała jakby chciała a nie mogła. Zaduch i brzydki zapach. Z powrotem podróż nie lepsza, nie dość, że autobus spóźniony, to jeszcze włączone ogrzewanie, a mamy sierpień. Miało zostać wyłączone na prośbę pasażerów, ale został tylko włączony nawiew, który zaraz przestał chłodzić, zatem sauna na całego. Wspolpodroznych sie nie wybiera, ale w obie strony wioska aż boli, walajace się puszki po piwie i kubki po kawie. Wiele lat jako studentka jeździłam polskim busem i było ok, ale teraz, kiedy po latach zdecydowałam się po raz kolejny skorzystać z ich usług jestem mega zawiedziona i wściekła. Syf i malaria, aż mi szkoda pieniędzy, jakie zapłaciłam za bilet.Z całego serca nie polecam.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.50
Zalety

J.w

Wady

J.w

Extra informacje

~Patrycja / 2017-08-29

W przypadku gdy przewoź wykupywany jest za pośrednictwem Polskiego Busa i sa to miejsca u innego przewoznika nie mozna liczyc na jakosc. Mialam okazje sie o tym przekonac podczas podrozy litewskim Eurolines.PolskiBus oferuje szeroka siatke polaczen, jednak zwazywszy na powyzsze nie mozemy liczyc na komfort podrozy: opoznienie 4h, slaby kontakt z przewoznikiem w celu ustalenia godziny przybycia autokaru, warunki - przydalby sie ktos do posprzatania. Warszawa
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.75
Zalety

Wady

Extra informacje

Warszawa

~Pasażerka / 2017-08-27

Nie polecam. Przede wszystkim brzydko pachnie z toalety. Po za tym Firma Polski Bus sprzedaje więcej biletów niż ma miejsc. Byłam świadkiem sytuacji gdy kierowca nie zabrał w podróż dwóch osób pomimo tego, że osoby te miały bilety. Interweniowała Policja. Ważna jest rezerwacja. Jeśli jej nie masz i nie ma miejsca w autokarze to możliwe, że nie pojedziesz.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.00
Zalety

Z duzym opóźnieniem ale dojechaliśmy.

Wady

Brzydki zapach. Zła oranizacja.

Extra informacje

~Patrycja / 2017-08-27

Przedewszystkim miejsca ,kupowałam przez stronę internetowa bilety 4w tym jedna osoba miała numerek a 3 nie co powodowało kłótnie z innimi osobami i przesiadkami na każdym przystanku jak wszyscy zgłosiliśmy sie do kierowcy to odpowiedział żeby siadać tam gdzie sa wolne miejsca (oczywiście wulgarnym tonem ) ponieważ połowa autobusu ma miejsca a druga połowa nie ma . Moim zdaniem albo wszyscy maja numerki albo nikt nie ma i w tedy nie będzie problemu . A po za tym komfort jazdy tragedia miejsca nie wygodne , ciasno i strasznie śmierdziało z wc (trasa Kraków -Warszawa ). Źle działająca strona internetowa sprawdzając na laptopie nie było wolnych miejsc a przez telefon mogłam zarezerwować . Było to samo z powrotem przez stronę nie mogłam kupic biletu a w kasie była możliwość .Z całego serca nie polecam !! Moja czwarta trasa i ostatnia
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.00
Zalety

BRAK

Wady

Opisane

Extra informacje

Bilety kupiłam na stronie korzystałam 4 razy