Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • Plus GSM iPlus
  • /
  • 1

Opinie o Plus GSM iPlus

Cena
3.65
Niezawodność
3.75
Obsługa klienta
3.57
Parametry
3.94

Średnia ocen

3.73

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

544

dodanych opinii

 

Rudi / 2020-06-24

Witam, Chcialam zwrocic uwage na obsluge klienta w punkcie w Lublinie w Leclerc na ul.Zana. Dwoch niesympatycznych panow, odnoszacych sie lekcewazaco do osob starszych, ktore nie nadazaja za nowinkami technologicznymi, brak podstawowych zasad z obslugi klienta. Rozumiem, ze najchetniej obslugiwani sa mlodzi, ktorzy kojarza rynek i oferty, jednakze, jak dobrze rozumiem, serwis skierowany jest do wszystkich, niezaleznie od wieku i stopnia zaawansowania technologicznego. Proceder ten trwa juz kilka lat w tym oto punkcie obslugi klienta. Proponuje aby menadzer tudziez kierownik ww placowki przyjzal sie dokladniej swoim pracownikom, poniewaz nie stanowi to dobrego wizerunku firmy. Pozdrawiam. R
Obsługa klienta
1.00

Marek / 2020-06-15

Przestrzegam wszystkich przed kupnem telefonów przed tą siecią. Sieć sprzedaje telefony mówią klientom że telefony są nowe nie używane i nie mają żadnych wad. Jak się okazało w moim przypadku telefon który był zakupiony nie za małe pieniądze okazał się telefonem który był zawilgotniały jak wskazał serwis gdy oddałem telefon na gwarancje gdy po uruchomieniu go zaczął sam wykonywać czynności. Mianowicie dzwonić i wysyłać wiadomości jak mu się po prostu chciało. Po przedstawieniu sytuacji na infolinii przekazano mi wytyczne odnośnie reklamacji z tytułu rękojmi. i zapewniono mnie iż telefon zostanie wymieniony uprzednio dopytując czy są ślady mechaniczny czy też jest pęknięty. telefon wygląda jak wyciągnięty z pudełka. po oddaniu do serwisu telefon wrócił w stanie nieużytkowym. Mianowicie przed oddaniem telefon sam wykonywał obrót na danych zawartych w pamięci. po powrocie z serwisu otrzymałem kartkę iż telefon ma ingerencje cieczy/wilgoci odmowa naprawy gwarancyjnej. Po konsultacji ze stroną producenta telefonu zapewniano mnie iż telefon nie ma możliwości wykonywania samodzielnych obrotów wykorzystując dane zawarte w pamięci a jednak miało to miejsce. przedstawiając całą sytuację w serwisie producenta serwisantka powiedziała mi że "tak mówią ale niestety ma to miejsce" warty zastanowienia jest fakt czy wprowadzenie ubezpieczenia telefonu przez sieć polkomtel jako serwis urządzenia nie było przemyślaną strategią ponieważ po co ponosić koszty napraw jak klient może zakupić(niestety to są tylko moje przypuszczenia po rozmowie ze znajomymi którzy pracują w tej sieci i bardzo często spotykają się z tymi typu problemami) ubezpieczenie i wtedy nikt nie jest poszkodowany w tej sytuacji-. łatwiej jest wystawić opinie zalania i odmówić naprawy bo naprawa była by jednoznaczna z przyznaniem się do winny iż telefon sam wykonywał obrót danych jak też to iż sieć rozprowadza uszkodzone telefony. wydając swoją opinie odnośnie polkomtelu kategorycznie odradzam zakup sprzętów przez tą sieć oczywiście na powyższe posiadam wszystkie opinie serwisów abyście państwo nie sądzili że są tą fałszywe informację. Współczucie dla innych osób które również posiadają taki problem jak ja iż sieć najpierw mówi jedno a później sama zaprzecza swoim informacją.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

brak

Wady

sprzedaż uszkodzonych telefonów- wyjaśnienie w treści opinii

Extra informacje

Wojciech / 2020-04-06

PROBLEM Z POŁĄCZENIAMI! Od ponad trzech tygodni doświadczam regularnych problemów zarówno z wykonywaniem połączeń telefonicznych, jak i ich odbieraniem (zasięg zawsze jest w tym czasie, smsy można przesyłać). Pomimo kilkukrotnych zgłoszeń, infolinia nie udziela żadnych informacji. Jedyną drogą jaką - deklarują - posiadają, to zgłosić do działu technicznego, który jednocześnie nie ma ŻADNEGO terminu do rozpatrzenia problemu. Czyli z tego co mnie informują na BOK - mają prawo mieć w głębokim poważaniu klienta, nie udzielać mu żadnych informacji nawet na temat przybliżonego terminu poprawy sytuacji, nie mają żadnego terminu naprawy problemu, a od klienta żądają jednocześnie wnoszenia pełnej opłaty pod groźbą kary. Problem jednocześnie może być rozwiązany, lub nie, kiedykolwiek. Jak w moim przypadku - trwa to już 3 tygodnie i dalej nie ma żadnych informacji w tym temacie. Żadne interwencje mailowe nie przynoszą żadnego skutku, bo zwyczajnie w świecie na nie nie odpowiadają. Dodatkowo KŁAMIĄ, ponieważ informują mnie na BOK o tym, że nie ma podobnych zgłoszeń, gdy jednocześnie widzę w internecie, że takie są. O rzetelności firmy świadczy choćby to, że usunęli możliwość zostawiania jakichkolwiek opinii na temat firmy zarówno na ich stronie (poprzez Google) oraz na facebooku. Zdecydowanie ODRADZAM wszystkim jakikolwiek kontakt z tą siecią, żeby zaoszczędzić sobie dużo nerwów.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.25
Zalety

Wady

nierealizowanie połączeń, brak jakichkolwiek działań naprawczych i informacji

Extra informacje

Plus internet do wymiany / 2020-03-24

Plus jeden z gorszych internetow w Polsce
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.00
Zalety

Brak

Wady

Mnóstwo

Extra informacje

mietek / 2020-03-15

banda oszustow i zlodzej nie podpisujcie umow

Waclaw / 2020-03-11

syf , brak rekcji , totalne zlewanie zgloszenia niedzialajacego internetu
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

brak

Wady

jestes wazny do podpisania umowy a potem masz tylko płacic

Extra informacje

Roza / 2020-03-08

Będę omijać z daleka
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.00
Zalety

Nie ma

Wady

Wszystko

Extra informacje

Żenada

Roza / 2020-03-08

Nigdy więcej
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.00
Zalety

Nie ma

Wady

Wszystko co nożna

Extra informacje

1

Małgorzata / 2020-02-14

Jak widać ta sieć jest do niczego. Jakim prawem przenosicie mój numer i wylaczacie i wylaczacie usługi. Numer przeniesiono a zablokowane internet! Dzwoniłam dwa razy i cisza! Miał być włączony po północy i nadal nic! Muszę korzystać z WiFi! Żenada. Konsulatka powiedziała że dawno się nie spotkała z taką sytuacją bo powinna być płynność. Poza tym rano włączyłam usługi płatne na koncie a dostałam po północy SMS że została sama włączona. To jest jakiś pieprzony żart a j anie mam nic innego do roboty tylko do was dzwonić i błagać na kolanach o wyrozumiałość i możliwość korzystania przy czym płacić! Nie zamierzam płacić za coś czego nie mam. I będę się odwoływać. A opinie również chętnie wystawie. Nie pozostaje nic innego jak nie zrezygnować po całym jednym dniu z tej że Ady skoro się nikt nie interesuje i tak traktuje klientów.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

Brak

Wady

Zablokowany internet i włączaja sobie sami uslugi

Extra informacje

Nie polecam

Jagoda / 2020-01-23

Dramat. Od dwóch tygodni nie mogę załatwić dostępu do obsługi konta przez internet. Dodam, że abonament na internet... Hasło niby ma być dostępne po zadzwonieniu na infolinię, ale nie...wysyłają na router, więc trzeba się gimnastykować z przekładaniem kart SIM albo podają stronę, na której rzekomo można odczytać smsa tyle, że login i hasło do niej nie działa... Jakby tu utrudnić człowiekowi życie. Na linii pracują jacyś kretyni, bełkoczą coś pod nosem, że po każdym zdaniu musiałam prosić o powtórzenie. Dawno nie byłam tak wściekła. Żeby nie można było uruchomić durnej aplikacji na telefonie! Chronione przed dostępem lepiej niż w banku! Nawet właściciel ma problem, żeby się dostać!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

działa internet

Wady

brak możliwości dostępu do konta i człowiek się odbija od ściany dzwoniąc na infolinię

Extra informacje

1m-c