Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Telefonia
  • /
  • Operatorzy komórkowi
  • /
  • Plus
  • /
  • 1

Opinie o Plus

Cena/Jakość
2.48
Obsługa klienta
2.5
Oferta
2.57

Średnia ocen

2.52

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

22

dodanych opinii

 

Jom / 2018-03-06

Każdy kontakt z ich Call Center to tragedia. Agresywne "panie" z pretensjami do całego świata. A spróbuj kliencie - petencie powiedzieć że wolisz kupić w salonie albo nie daj Boże powiedzieć że coś ci nie pasuje to dopiero zobaczysz. Wchodzenie w słowo, impertynencja, teksty "nie ja to wymyślam, taaak !" . Jak wiedzą że nie kupisz od nich a chcesz sie czegoś dowiedzieć to rozłączają rozmowę. Skad biorą tych ludzi? Prace społeczne tu odwalają?
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
2.00
Zalety

Oferta

Wady

Fatalna "jakość" obsługi na CC

Extra informacje

Ja juz na szczescie mie ale ridzuns na cc nie dzwoni w ogole i jest zadowolona z oferty. Mnie juz u siebie nie zobacza

Piotr / 2018-01-10

Tragiczni drogi i tragicznie wolny internet lte, limit niszczy życie, nie da się pracować. Może jako przenośny, na pewno nie do domu.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.33
Zalety

zasięg

Wady

cena i przepustowość

Extra informacje

~Autumn81702 / 2017-03-14

Z Plusem rodzina jest powiązana bardzo długo - początki pamiętają końcówkę lat 90-tych (czasy Polkomtela), a zatem jest to długi okres współpracy z tą siecią.Mój obecny numer jest aktywny u nich ponad dekadę. W końcu podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do innego operatora.Abonament za 7 dych, do tego muzodajnia (której nie używam, i która - pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywacyjnych oraz żądania wyłączenia usługi - dalej jest aktywna; pochłania toto 8 złotych) i brak limitu na stacjonarne (pochłania 7 złotych). Łącznie wychodzi ~85 zeta.Padnie pytanie "Po co narzekać" - nie narzekam, tylko stwierdzam fakt że w ramach tego abonamentu jest też internet LTE. W mojej ocenie jednak ta oferta - dla stałego klienta - to nic innego jak zwykła parodia. Internet ten cechuje się bowiem bardo dużym pakietem - aż 550 MB!!! Wystarczy akurat na jeden film na YouTube, no może 2 jeżeli będziesz mieć farta :-).Skończy się? Plus przygotował "bardzo" atrakcyjne oferty dodatkowego transferu: 7 zł/300 MB, 9 zł/500 MB, 15 zł/1 GB oraz 30 zł/3 GB.Niedawno zadzwonił konsultant i próbował wcisnąć mi "atrakcyjną" ofertę: brak limitu na stacjonarne, 150 MB/120 jednostek w ramach roamingu, nowy telefon oraz internet 11 GB. Wszystko w tej samej cenie w ramach "promocji", znów 3 lata.Jakież było jego zdziwienie, kiedy spotkał się z moją odmową. Ponadto ośmieliłem się zażądać od konsultanta, aby więcej nie dzwonili do mnie z ofertami przedłużenia umowy.Nawet się zaciekawił do jakiej sieci mam zamiar przejść - moja odpowiedź zabrzmiała "to jeszcze do ustalenia", wszak jest wiele sieci komórkowych na rynku do sprawdzenia która wypada najkorzystniej.Oczywiście powód musi być - jak powiedziałem, że nie jestem zadowolony z oferty chociażby ze względu na ilość pakietu internetowego - konsultant stwierdził że tyle to jest "na rozgrzewkę". A to, że ta rozgrzewka trwa 3 lata, to już inna kwestia ;-).Bardzo się cieszę, że umowa dobiega końca! W mojej ocenie Plus klienta "z ulicy" raczy najlepszymi ofertami, podczas kiedy stary abonent - legitymujący się wieloletnim stażem - dostaje oferty, które można uznać za nic innego jak zwykłą obrazę.Reasumując: drogi czytelniku. Jeżeli rozważasz dołączyć do okrętu "Plus" - ZASTANÓW SIĘ DOBRZE ZANIM TO ZROBISZ! Przemyśl sobie to, co opisuję ja - stary klient - który po wielu latach pobytu w Plusie podjął decyzję o odejściu stąd.Zresztą nie tylko ja - jest wielu niezadowolonych starych klientów tejże sieci. Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.00
Zalety

Dobre czasy skończyły się dawno. W związku z tym zalet nie widzę.

Wady

Kompletnie nieatrakcyjne oferty. Muzodajnia aktywna pomimo WIELOKROTNEGO wysyłania SMS-ów dezaktywujących oraz żądania wyłączenia usługi.

Extra informacje

Gdzieś z 85 złotych. Pierwsze powiązanie z siecią - prawie 20 lat temu.

~Nick / 2017-02-19

Zmieniłem na inną sieć po tym jak pracownica wprowadziła mnie w błąd (chyba na szkoleniu nie była), a PLUS uznał w końcu reklamację, po ... pół roku, bo miałem nagranie i chciałem do UKE z tym iść.Na koniec zrobili mi kawał. Zgodnie z prawem, ale do końca przetrzymali numer czyli była długa przerwa w działaniu numeru.Telefon:swojego
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.67

~Greg / 2016-12-12

Telefon na abonament w PLUS miałem od kilkunastu lat. Było różnie, raczej działało dobrze, ale potem było już tylko gorzej. Firma jak stawała się coraz większa to coraz mniej pamiętała o klientach i o nich już nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji. Arogancja pracowników obsługi klienta firmy Polkomtel spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę.Wieloletni i lojalny firmie klient nie jest w ogóle szanowany, natomiast nowy tzw. "z ulicy" jest mile widziany. Chore, ale prawdziwe! Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
2.00
Zalety

???

Wady

Arogancja!!!

Extra informacje

16 lat

~magdalena / 2016-06-23

przy abonamencie 69,99 dość słabe telefony dają. zasięg w warszawie super lecz 70 km od warszawy ginie on. A tak jest ok. Wadynie ma zasięgu 70 km od warszawy Telefon:Sony Xperia z1 Compact
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.33
Zalety

Wady

nie ma zasięgu 70 km od warszawy

Extra informacje

~Andrzej / 2016-05-31

Mocno przereklamowana oferta. Nie dotrzymują warunków umowy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.67
Zalety

Brak

Wady

Extra informacje

2 lata 50 zł, Częstochowa

~Agata / 2016-05-31

Ceny dla stałych klientów mogłyby być bardziej konkurencyjne.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
3.00

~Łukasz / 2016-05-31

Plus zawsze stał na wysokim poziomie. Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to plus jest. I to chyba wystarczy za opinie. W górach niezastąpiony - w końcu sponsorzy gopru. :)korzystam od 4 latTelefon:Samsung Galaxy A3 LTE
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
4.67
Zalety

Wady

Extra informacje

korzystam od 4 lat

~Blazej13 / 2015-12-03

Witam serdecznie. Moja historia z PLUSem jest dosc dluga wiec postaram sie ja podac w pigulce - moze komus pomoze podjac dobra decyzje. Dawno temu [2010] mialem u nich 3 numery - zaczely sie jakies cyrki z fakturami i postanowilem z nich zrezygnowac - przed czasem - wiec z karami umownymi. Kwota ta wyniosla 3400. przez 2 lata - roznie bylo z praca splacilem ponad 4000... .W czerwcy 15r postanowilem sie przypomniec- czyli spytac czy jestesmy kwita - miesiac zabralo im stwierdzenie ze jestem im winny jeszcze 2000PLn. Oczywiscie nie napisali skad ta kwota, po prostu plac i placz... Uznalem ze lepiej zaplacic a pozniej sie bujac.. wiec po miesiacu zaplacilem... ale on po 3 dniach o informacji do mnie o kwocie 2000 skierowali sprawe do komornika - ale nie na 2000PLN a na 3600 plus koszty co dalo lacznie 6200!. Komornik zajjakl mi 2 konta plus wynagrodzenie - lacznie grubo ponad 10.000PLN. Oczywiscie pracownicy PLUSa nie raczyli nic wyjasnic i kazali mi spadac do komornika, co tez uczynilem i udpwodnilem komornikowi ze wszystko zostalo splacone zanim zajal mi konto. Co radzicie mi zrobic - przez 30 dni mialem zablokowane srodki zas moje kadry dopytuja sie o co chodzi, a mi sie nie chce tlumaczyc ze jakas potluczona osoba skierowala sprawe do komornika - wtedy kiedy sprawy juz nie bylo. Jesli znacie jakiegos chetnego prawnika - mam oczywiscie cala dokumentacja wraz z ich idiotycznymi odpowiedziami - to prosze o kontakt.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Oferta
1.00
Zalety

NIe mam z nimi juz nic wspolnego

Wady

Nadal istnieja i oszukuja ludzi

Extra informacje

za dluo, zbyt drogo