Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • Play Online
  • /
  • 1

Opinie o Play Online

Cena
4.24
Niezawodność
3.36
Obsługa klienta
3.51
Parametry
3.67

Średnia ocen

3.70

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

411

dodanych opinii

 

~t / 2017-08-29

Internet dodatkowy w mixie super, wszystko super(rozmowy tez i smsy)Wszystko za 30zl na miesiac i byl jeszcze telefon ze bajer sluchawkami za 1zl.Nie dziwne ze maja problemy ze oplacalnoscia dzialania firmy.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

rozmowy,internet

Wady

w tym przypadku brak

Extra informacje

5 lat, ta oferta około 2lat, Warszawa

~Andrzej / 2017-08-21

No dobra to i Ja się wypowiem. Dumny, ale nie zawsze zadowolony abonent Play ze stażem 10 lat. Ja i Play mieliśmy swoje wzloty i upadki, ale generalnie źle nie było (może poza internetem mobilnym, który od zawsze działał tragicznie). W tym roku jednak, przyjrzałem się ofercie Play z telefonem i wyszło mi, że zdecydowanie bardziej opłaca mi się zakupić aparaty na wolnym rynku. Jako właściciel 3 świeżo zakupionych telefonów ruszyłem do salonu przedłużyć umowę w opcji tylko SIM. I co? I okazało się, że oferta, mówiąc delikatnie nie powala. W dodatku operator nie oferując nic nadzwyczajnego oczekuje, że przywiążę się do niego na kolejne 25 miesięcy. Co postanowiłem? Postanowiłem związać się z operatorem wirtualnym u którego nie mam umowy terminowej, a za wszystkie numery i sooolidny pakiet internetowy wyszło mi 33 % taniej w stosunku do najlepszej oferty Play. W salonie oczywiście powiedziano mi, że będę żałował... cóż, być może będę, ale co tam... zawsze mogę wrócić. W końcu z nowym operatorem nie będę związany umową długoterminową, a Play za lata wspólnego pożycia nie oferuje kompletnie nic jako bonus, więc odchodząc nic nie tracę. Co więcej, jeśli zdecyduję się wrócić do fioletów, będę korzystał z oferty dla przenoszących numer, a to z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie oferta lepsza niż ta dostępna dla mnie po 10 latach małżeństwa z operatorem. Do Play przeszedłem bo pozwoliło mi to obniżyć rachunki o 70%. Z czasem różnice się pomniejszały. Teraz dostępne są jeszcze tańsze oferty. Doszedłem do wniosku, że operator komórkowy to nie Matka, przy której należy trwać bez względu na wszystko i właśnie złożyłem wniosek o przeniesienie pierwszego numeru z Play. Mimo, że jestem na umowie bezterminowej z jakiegoś powodu kolejny numer mogę przenieść dopiero w listopadzie (nie ładnie Play) i tak właśnie zrobię, internet już wymówiłem i biorę od nowego operatora. Oby było co najmniej tak jak w Play (dodam, że to akurat nie powinno być trudne) czyli nie cudownie, ale na tyle okej by cieszyć się komfortem względnie nieprzerwanego i bezproblemowego korzystania z dobrodziejstw techniki.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.75
Zalety

Przejrzysty panel obsługi internetowej

Wady

Stosunek jakości do ceny przestał być rozsądny na niekorzyść klienta,Pracownicy infolinii z reguły niekompetentni,Duży rozdźwięk między deklarowaną, a rzeczywistą jakością usług internetu mobilnego,Zasięg poza dużymi miastami,Opłata za połączenie z Biurem Obsługi Abonenta (w którym pracownikom w większości brak kompetencji) w taryfie dla firm,Brak programu lojalnościowego (po 10 latach nawet sms-a z życzeniami nie wyślą, nie wspominając o choćby odrobinę lepszej ofercie),Umowy na 25 miesięcy,

Extra informacje

Łódź

~Dawid / 2017-08-20

Bardzo ciekawa sprawa.W rodzinnym abonamencie dziecku naliczyło ponad 500 zł opłat dodatkowych pomimo iż przy zawieraniu umowy została wydana dyspozycja blokady numerów premium.Co z tego że uwzględniona została reklamacja skoro Play nie zwraca należności już drugi miesiąc pomimo upomnień.Może to nowa metoda ? - Naliczyć wysokie opłaty, następnie uwzględnić reklamację, a później zaliczyć ją na poczet przyszłych rachunków i w ten sposób uwiązać klienta na wiele miesięcy czy lat. Bo wszystko na to wskazuje.No chyba że się mylę i pomimo posiadania dwóch miesięcy czasu i możliwości PLAY przez przypadek nie wykonał rozliczenia bo to, bo tamto....., bo system, bo księgowość.Jakby nie patrzył, miał możliwość to uczynić a nie uczynił, więc moim zdaniem brak woli. Skoro brak woli - to w jakimś celu.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.75

~stachu / 2017-08-15

Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Płace za niego ok 120zł miesięcznie, przez pierwsze 24 miesiące internet działał w miarę dobrze natomiast po przedłużeniu umowy na kolejne 2 lata szybkość internetu spadła do średniej wartości ok 1 mb/s. Zdarzają się dni kiedy nie można w ogóle korzystać z internetu bo prędkość spada do nawet 0,02mb/s. Nie polecam nikomu. Oszustwo!!!
Zalety

Brak

Wady

Zasięgszybkość internetuniezgodność usługi z umową

Extra informacje

~Mahdalena32 / 2017-08-06

Pieniądze z konta giną np ładujecie kartę za 5 zł a na koncie macie np 4,80 albo 4,98 absurd wieczne problemy obiecują konto na rok a blokują po 6 miesiącach wieczne problemy i naciagnie ludzi nie polecam najgorsza sieć rozważam przeniesienie i to jak najszybciej
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Brak

Wady

Okradanie klientów

Extra informacje

Łódź

~Pysiu / 2017-07-17

Wysokie ceny, wolne polaczenie internetowe i slaby zasieg sieci macierzystej.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Krolowie PR i reklam.

Wady

Zmienianie parametrow polaczenia internetowego, nakladanie limitow w trakcie trwania umowy, namolne telefony z reklamami.

Extra informacje

~optymista krytyczny / 2017-07-15

Sprawdzajcie pocztę dokładnie- nie wystarczą odebrane wiadomości ale i oferty. W mojej poczcie faktury Play są widoczne pod plikiem OFERTY - ne pojawiają się w pliku odebrane, to prze przypadek odkryta faktura ,jak zaczęłam ,,grzebać " w poczcie- dlaczego nie otrzymałam faktury w Odebranych po otrzymaniu w Odebranych -braku płatności za fakturę. Mam 3 rutery i 3 nr telefonów i 2 karty - do systemów alarmowych w Play - gdybym dziś zrezygnowała z usług - to płacę 6953,27 zł. Nie wierzcie w reklamy ! to konsorcjum zdzierające forsę. Nie polecam Play - uważajcie na tą firmę- sprawa rozbija się o w cudzysłowie drobnostkę- zamiast pisania z małych liter mojego adresu e-mail - system nie odróżnia małych i dużych liter - stąd przekierowanie faktury do Ofert ,wcześniej tak nie było! Na moją prośbę o wysyłanie faktur na Odebrane Pani z info linii, powiedziała mi,że system nie odróżnia małych i dużych liter- toto lotek ! UWAŻAJCIE -- tu będziecie płacić odsetki za opóźnienia w płatnościach ( niezawinione )

~esu / 2017-07-07

Witam, Jak sobie poczytałam Wasze opinie to zaczynam myśleć, że mój problem nie jest moi problemem, PLAY.Mam kartę na internet mobilny w PLAY. Mam też stick'a Huawei 3131A, który był kupiony jakieś 5 lat temu w TMobile - bez simlock'a.Problem: mam połączenie z Play, coś tam nawet zabiera danych, ale siła "mocy internetu" - 0, lub w najlepszym przypadku (raz się zdarzyło) 1 malutka kreseczka. Albo nie ma internetu, albo strony otwierają się po kilka minut i w trakcie internet ginie.Co zrobiłam: sprawdziłam kartę SIM, zaktualizowałam oprogramowanie, potwierdziłam z Play'em ustawienia techniczne.Dodam, że jak wkładam do stick'a kartę TMobile to mam maksymalną siłę internetu, także urządzenie na pewno jest sprawne.W Play'u zapewniają mnie, że z ich strony wszystko OK. Naliczyli mi 10 zł za rozpoczęcie transferu, a z internetu nie da się korzystać :(Ma ktoś pomysł o co tu chodzi? Czy to faktycznie aż tak marna usługa, czy może być jeszcze coś innego?Pozdrawiam

~Rafiii123 / 2017-07-05

Masakra! Zasięgu jak nie było tak nie ma ! Ciągle gubi zasięg i jedyny zasięg jaki mam to dzięki Plus który się łączy za jego pośrednictwem, ale za nim się połączy to mija kilka minut gdzie człowiek traci cierpliwość ! Jak jest zasięg to jest internet, ale taki jak by go w ogóle nie było! Jadąc samochodem możesz pomarzyć żeby udało Ci się rozmawiać z kimś dłużej, po chwili traci zasięg i słychać szumy, szelesty ! Na pewno nie polecam tej sieci, a naprawdę kiedyś mogłem o niej dużo dobrego mówić. Jeszcze napomnę że zanim tak zacząłem myśleć sprawdziłem telefon czy z nim jest wszystko ok, byłem w Play i powiedzieli że korzystają z tylu nadajników że to niemożliwe i ewentualnie mogę w ustawieniach tel. zmienić ręczne ustawianie sieci co mnie rozśmieszyło, bo w innych sieciach nigdy nie miałem problemu. Więc w tym momencie muszę tel trzymać w jednym miejscu w pracy żeby mieć zasięg, a w domu ograniczając się do dwóch miejsc w mieszkaniu z których nie mogę się ruszyć rozmawiając. Mam nadzieje że coś z tym zrobią !

~Adam / 2017-04-20

Użytkuję internet 4 G LTE w Playu od kilku lat. Nie mam do niego większych zastrzeżeń, ale też znam realia i nie oczekiwałem nie wiadomo czego po internecie mobilnym. I z pełną świadomością nie wierzyłem w żadne opowieści o jakichś cudownych 50 czy tam 150 mb. Przetestowałem modem i routery zarówno w Warszawie, w małej miejscowości nad granicą polsko - ukraińską, Zielonej Górze, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, leśniczówce pod Grudziądzem. Prędkości były różne od ok 2 mb po ok. 10 mb. Połączenie fakt ostatnio częściej jakoś zrywa się i w weekendy działa wolniej, ale wystarczy resecik znowu można działać przez jakiś czas (Aktualnie zastanawiam się nad zakupem anteny, może zwiększyłoby to trochę jakość i prędkość neta). Oglądanie youtube bez problemu. Pracuję długo więc z internetu mogę korzystać póżnymi nocami i w weekendy. Polecę ten internet użytkownikom którzy potrzebują go do pracy i do lekkiej rozrywki (typu oglądanie jutuba), czy w celach edukacyjnych . Nie gram on line więc się nie wypowiadam. Testowałem nocami usługę Play Now i nie ma problemu, stabilnie się ogląda te programy np Kino Polska czy ViaHistory. Jednak osoby które mają większe oczekiwania i często korzystają z netu mogą być zawiedzione prędkościami i możliwościami. No ale nie ma idealnego internetu. Ja Playa polecam.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

W miarę stabilny internet dla niewymagającego użytkownika

Wady

Obciążenie sieci w weekendy

Extra informacje

od lutego 2011 był Play Online, od września 2015 Play 4G LTE