Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Podróże i wypoczynek
  • /
  • Przewoźnicy
  • /
  • PKS Polonus
  • /
  • 1

Opinie o PKS Polonus

Jakość obsługi
2.17
Oferta
3
Poziom cen
3.25
Wygoda
2.83

Średnia ocen

2.81

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

17

dodanych opinii

 

Pasażerka / 2020-08-30

Kierowca autobusu relacji Giżycko-Warszawa podczas jazdy Oglądał rachunki, rozliczenia sprzedaży, liczył pieniądze, Podawał sobie z drugim kierowca pieniądze. Podczas tych czynności trzymał jedna ręka lub tylko przedramieniami kierownice przy pełnej prędkości. Po wielu minutach obserwacji tego zwróciłam uwagę ze czuje się zagrożona i stwarza zagrożenie dla pasażerów na co zareagował w sposób niegrzeczny i „ emocjalny” z czym mam problem i o co mi chodzi? . Nie wspomnę już ze autobus miał 25 minut opóźnienia . Nie skorzYstam już z usługi tego przewoźnika. Nie czulam się bezpiecznie.
Jakość obsługi
Poziom cen
Wygoda
3.00

Tt22 / 2020-08-22

Kierowca dnia 21.08 w trasie Olecko-Łomża okazał się bardzo nie miły. Pytając go czy jest przesiadka bo wolę się dopytać, odpowiedział mi w sposób bardzo niegrzeczny i nieuprzejmy. Poczułam się bardzo urażona.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
3.00
Zalety

Klimatyzacja

Wady

Poziom obsługi

Extra informacje

Paweł / 2020-07-14

Odwołany kurs powrotny dwa tygodnie przed jego odbyciem się. Informacja automatycznie przyszła na adres email. Aby uzyskać zwrot (oczywiście bez opłaty manipulacyjnej) trzeba się zalogować. Problem w tym że bilety zostały kupione bez zakładania konta. Kontakt telefoniczny oczywiście płatny. To przewoźnik powinien starać się zwrócić środki, a nie mieć wywalone.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.50
Zalety

Brak

Wady

Nie pewne kursy. Utrudniona procedura zwrotu należnych środków.

Extra informacje

Tomek / 2020-06-20

Totalny balagan kurs 14 -32 ulica poetów zapomnij człowieku o autobusie do nowego dworu rozkład jazdy to jakieś pierdziszewo

Evelia / 2020-01-30

Niedawno korzystałam z usług tego przewoźnika i muszę powiedzieć, że zostałam mile zaskoczona. Po przeczytaniu opinii w Internecie miałam jak najgorsze obawy, a okazało się, że przejazd odbył się niemal wzorowo. Wygodny autokar, miła obsługa, punktualność. Jedyne czego brakowało to czynna toaleta i działające WiFi.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
4.75
Zalety

Wygodny autokar, sympatyczny kierowca, punktualność, cena

Wady

Nieczynna toaleta, brak WiFi

Extra informacje

Magda / 2019-12-27

Wasza firma to jedna wielka pomyłka. Od kiedy kierowca nie sprzedaje biletów pomimo wolnych miejsc? Już nie wspomne, że większość autokarów to gruchoty, a kierowcy to same gbury. Brawo, mam nadzieje, ze stracicie jeszcze więcej klientów za brak szacunku do ludzi.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.00
Zalety

Brak

Wady

Wszystko co z nimi związane

Extra informacje

Elżbieta / 2019-12-08

Firma Polonus to najgorszy przewoźnik z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia! Od 20 lat jeżdżę autobusami na trasie Warszawa - Tomaszów Mazowiecki i nigdy dotąd nie doświadczyłam takiego braku kompetencji, braku empatii dla potrzeb ludzi i bezczelności jak że strony przewoźnika Polonus i jego pracowników kierowców. Dziś t.j. w niedzielę czara goryczy się przelała. Dwa razy , raz o godz 15.30, a drugi o godz 18.30 próbowałam wyjechać z Tomaszowa Maz. i dwa razy zostałam odprawiona przez kierowców, gdzie jeden z nich majacy kurs o godzinie 18.40 odpowiedzial mi na moje uzasadnione zdenerwowanie bezczelnym ignoranctwem oraz probowal mnie przepedzic od autobusu jak przyslowiowego "psa"! Brakuje mi kulturalnych słów, żeby nazwać jego zachowanie oraz całą zaistniałą sytuację, bo słowo: "SKANDAL " jest tu zbyt lagodne! Mieszkam w Warszawie ale pochodzę z okolic Tomaszowa Maz. gdzie często przyjeżdżam i jest to w odległości 14 kilometrów od Tomaszowa Maz. Dziś brat mój zawożac mnie na autobus pokonał na próżno 56 kilometrów. Mam na jutro umówionych petentów, którzy przyjdą na próżno bo nikt oprócz mnie nie może się nimi zająć. Najgorsze jest to, że kiedy opowiem szefowi dlaczego nie będzie mnie jutro w pracy to mi po prostu w te historie nie uwierzy! Sama bym nie uwierzyła. Wiedząc, że w niedzielę i dni świąteczne jest dużo pasażerów obowiązkiem firmy było zabezpieczyć odpowiednią liczbę autobusów, zamiast głupio tłumaczyć, że w Rawie Maz. musi ludzi zabrać, bo prze Internet bilety kupili. Nie każdy musi kupować bilety przez Internet i nikt nie ma prawa takiej wyłączności narzucać tym bardziej, że firma Polonus kompletnie nad ta sprzedadzą internetową też nie panuje. Kiedyś z Tomaszowa Maz. autobus zabrał tylko trzy osoby, a odprawił dziesięć, bo z Rawy Maz. musiał podobno zabrać 11 osób. Potem okazało się, że w Rawie Maz zabrał 11 osób z biletami z Internetu i dodatkowo zabrał 7 osób, to pytam się jak to przeliczył?! Może lepiej zakazać sprzedaży internetowej, skoro to taki problem lub lepiej Rawę Maz. omijać?! Krócej jechaloby się do Warszawy , a można uruchomić osobną linię na trasie Warszawa - Rawa Maz. Nadmienię jeszcze, że tylko dziś z Tomaszowa Maz do Warszawy nie odjechalo mnostwo osób. Szanowny przewożniku POLONUSIE , wdarleś się na Tomaszowskie drogi obiecując "zlote góry ", a teraz nie chcesz, czy nie potrafisz sprostać wymaganiom na tej trasie więc albo zacznij uczciwie zabezpieczać odpowiednią liczbę wymaganych autobusów albo zrezygnuj, bo na dzień dzisiejszy takie usługi jakie oferujesz, Tragedia po prostu i Tragifarsa w jednym.

Asia / 2019-11-28

Porażka. Busik jadący do Warszawy wczoraj przed południem to jakiś żart. Tak ciasny samochód na tyle godzin drogi, kierowca który nie ma najmniejszego pojęcia o technicznej jeździe, szarpie, przyspiesza w zakrętach i powoduje, że osobie bez choroby lokomocyjnej robi się niedobrze. Do tego zawrotna cena ponad 50zl... Następnym razem zdecyduje się na PKP, komfort jazdy o niebo lepszy i jeszcze taniej.
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
1.00
Zalety

Brak

Wady

Ciasno, niekomfortowo, koszmarna jazda kierowcy.

Extra informacje

Agnieszka / 2019-09-19

Cóż, właśnie jadę z firmą PKS Polonistka kurs W-wa Szklarska Poręba, koszt biletu 88zł, jazda 10 godzin, środek transportu bus, bez wc , wifi i ciasno, do tego jeden pasażer siedzący na podłodze. Odradzam, trzeba było poczekać na pociąg. Masakra
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
2.50

figa / 2019-05-06

Kilkakrotnie korzystałam z usług firmy polonus, nigdy nie było problemu, ale to co dziś miało miejsce przeszło moje oczekiwania. Waśnie podróżowałam kursem nr 9065 relacji Krynica Zdrój Warszawa. Już na początku ciśnienie podniósł mi kierowca pakując bagaże, że nie po to on się uczýł, żeby teraz dżwigać walizki. Kolejna sprawa to toaleta, oczywiście zamknięta. Nie rozumiem po co polonus reklamuje się jako firma, która zapewnia pasażerom komfort jazdy ( m.in. posiada toalety), ale tylko posiada.Wiele osób starszych, ale nie tylko ( w tym również ja) potrzebuje częściej korzystać z toalety niż 1 raz na 3,4 godz. Byłam w tej szczęśliwej sytuacji, że wysiadałam w Radomiu. Nie wiem, co zrobiłabym na miejscu pasażerów, którzy na postoju właśnie w tym mieście udali się na dwoŕzec i okazało się, że i tam niestety WC zamknięte. Na pytanie dlaczego toaleta w autobusie jest zamknięta, kierowca odpowiedział: bo jest zamknięta. Jeszcze jedna rzecz- wydaje mi się, że porządku jeśli chodzi o bagaże powinien pilnować sam kierowca. Nie wiedział on, gdzie są jakie bagaże, ludzie wstawiali jak chcielì i gdzie chcieli. Podsumowując firma naprawdę powinna zadbać o podwyższenie jakości swoich usług i kultury niektórych kierowców do pasażerów. W przeciwnym razie mocno się zastanowię, czy będę chciała kolejnym razem skorzystać z " takiego komfortu"
Jakość obsługi
Oferta
Poziom cen
Wygoda
3.50
Zalety

W miarę przystępne ceny , punktualność

Wady

nieczynne toalety, zbyt mocna klimatyzacja

Extra informacje