Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • Orange Free
  • /
  • 1

Opinie o Orange Free

Cena
3.81
Niezawodność
3.43
Obsługa klienta
3.59
Parametry
3.69

Średnia ocen

3.63

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

141

dodanych opinii

 

~Zbyszek / 2017-08-18

zaproponowali na super warunkach przedłużenie umowy na trzy telefony. łyknełem jak indyk. Za parę dni w czasie umowy wyłączyli mi internet ponieważ stracili prawo do częstotliwości. Zawiadomienie przysłali oczywiście po wyłączeniu. oferta na telefony okazała się ,,serem'' w pułapce. Zaproponowali mi dwa pakiety internetu różnica w cenie 10 pln pozostałe parametry tych pakietów poza nazwą żadne oczywiście wybrałem tańszy i tu był haczyk. po czterech miesiącach cofneli mi wszystkie rabaty na telefony i dzisiaj nie uwzględniają mojej reklamacji bo aby utrzymać rabaty powinienem wziąć oczywiście droższy internet oczywiście ten p........ konsultant który mi wcisnoł dobrze wiedział co robi, a ten d.......który rozpatrywał moją reklamację z kpiną mówi ,,to Pan sam wybrał tańszą niepasującą ofertę (czyli to ja powinienem wiedzieć jaki pakiet internetu jest przeznaczony do danej opcji pakietu telefonów) do końca umowy muszę dopłacić do abonamentu tym złodzejom ok.1600 pln .Po 20 latach gdzie nie zawsze było super teraz przeszli sami siebie. OSTRZEGAM WSZYSTKICH NIE BIERZCIE ŻADNEGO ,,SERA'' szczególnie przed zakończeniem umowy.

~Użytkownik 32819047173 / 2017-07-20

Najgorszy internet jaki miałem w życiu. Potrafi rozłączyć się kilkadziesiąt razy w ciągu dnia i jest problem z ponownym połączeniem nawet do dziesięciu minut. Sprawa była zgłoszona, przedstawiciel firmy prowadzącej współpracę z orange pojawił się następnego dnia bez zapowiedzi, bardzo zdziwiony, że nie może teraz przeprowadzić diagnozy, bo nikt nie mógł zostać z nim w domu. Następnego dnia diagnoza była zupełnie nic nie wnosząca... a mianowicie "rozłączenia wynikają z tego, że w kamienicy jest wiele routerów i działają na takiej samej częstotliwości, przez co sygnał się zakłóca". Pomijając już samą kwestię niestabilności.. orange ma w zwyczaju wyłączyć internet w sieci (prawdopodobnie w celach konserwacyjnych) bez żadnej wcześniejszej informacji.Najgorszy internet z jakim miałem "przyjemność" mieć styczność.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50

~gość / 2017-02-19

Najgorsza i najdroższa sieć na rynku, konsultanci telefoniczni celowo wprowadzają w błąd aby zarobić jak najwięcej , proponują zawyżone abonamenty bo od tego mają prowizję, odwlekają każdą sprawę jak najdłużej aby klienta zniechęcić do odejścia, jeżeli masz nadpłatę na koncie - jest wielki problem z jej zwrotem, zakładają simlocki na telefonach aby pobrać wysoką opłatę za ich ściągnięcie. Jeżeli nie chcecie przepłacać unikajcie ORANGE.
Zalety

brak

Wady

same wady

Extra informacje

~KRASEK / 2016-12-16

Niemal od początku zawarcia umowy pojawiły się problemy techniczne w postaci zakłóceń uniemożliwiających korzystanie z usług telewizyjnych. Po zgłoszeniu usterki przez około dwa tygodnie telewizja i Internet funkcjonowały w miarę poprawnie. Od około miesiąca pojawiły się kolejne problemy techniczne, polegające na długotrwałym uruchamianiu się dekodera (nawet do półgodziny z koniecznością za każdym razem jego resetowania) Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia tego faktu w serwisie, nie pojawił się żaden z pracowników w celu usunięcia usterki. Od tygodnia nie działa ani telewizja ani Internet, co powoduje, że nie mogę prowadzić działalności gospodarczej. Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia (kilka telefonów) usterki, do chwili obecnej jestem zwodzony przez serwisantów, którzy pomimo zapewnień nie pojawili się w miejscu mojego zamieszkania. Pierwotnie uzyskałem informację, że usterka zostanie usunięta w ciągu 24 godzin, następnie, że do dnia 16 grudnia, po to żeby w dniu 16 grudnia skontaktował się ze mną pracownik z serwisu i poinformował mnie, ze może przyjechać w niedzielę. W niedzielę, a więc jedyny dla mnie wolny dzień od pracy. Powiedziałem, że nie zgadzam się na wskazany termin, po czym nie doczekałem się już na telefon w sprawie zmiany terminu. Dodam, że w ubiegły piątek oczekiwałem na przyjazd serwisanta przez okres czterech godzin, ten jednak się nie pojawił pomimo umówionej wizyty o godzinie 18;00. Następnego dnia stwierdził, że był w sobotę rano, co również nie jest prawdą. Jestem poważną osobą i tego samego oczekiwałem od firmy Orange SA. Z pewnością nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny, przyjaciół i znajomych nie skorzysta z usług Waszej Firmy.
Zalety

brak

Wady

jak w opisie. Niekompetentna banda imbecyli

Extra informacje

za długo

~iwo / 2016-12-01

w listopadzie zrezygnowałem z Neostrady,zaproponowano domowy internet lte po dwóch tygodniach użytkowania jestem bardzo zadowolony,lte ponad 50mb neostrada max 5mb-----mieszkam 4 km od nadajnika
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.00
Zalety

dobra szybkość w porównani do Neostrady

Wady

wifi trochę słaby zasięg

Extra informacje

od 15-11-2016 za sprzęt 9 zł. abonament 47 kupłem przez ifolin

~atunad / 2016-09-13

właśnie przeniosłam usługi (komórka,stacjonarny, tv, internet do orange światłowody) skuszona dobrymi cenami. wczesniej nie czytałam opinii a teraz jestem przerażona. jeżeli to ma tak być przez dwa lata to ja dziekuje. co prawda do tej pory miałam u nich telefeony i internet mobilny i byłam bardzo zadowolona. jedyne do tej pory co nie podoba mi się, to problem rozwiazania umowy. w normalnym kraju jest tak że ma się jakis okres czasu na testowanie usługi, tak jak można zwrócic jakiś produkt do sklepu. wszystko tylko zależy od czasu. w orange nie ma. podpisałeś umowę i do widzenia. nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany a o rezygnacji nie wspominając. czy na prawdę nie ma jakiś zalet????????? a co ze światłowodem? czy można zrezygnować jezeli usługa nie spełnia moich oczekiwań?
Zalety

miła obsługa

Wady

Extra informacje

usługa warszawa ursynów

~Łukasz / 2016-09-09

Przeniosłem sie z Orange do konkurencji w sierpniu i bardzo żałuje. Orange był niezawodny i ma bardzo dobra obsługę. Polecam.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00

~Wiola / 2016-08-18

Chyba duzo zalezy od zasiegu. Od 2 dni testuje internet z orange free na karte, dziala super w porownaniu z poprzednim dostawca. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Ani razu nie zerwalo mi polaczenia. Tanio, za 7 zl starter daje 2 Gb internetu + bonus 10 Gb =12 Gb! To u mnie wazne bo renta tylko 650zl i po oplaceniu rachunkow mam 8zl/ na dzien na jedzenie. Strony smigaja, czat, gg. W playu mnie wywalalo raz na minute.... z czata i gg. Tutaj dostepna jestem non stop. Jak na razie super.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

niska cena, dobry zasieg

Wady

Trzeba bedzie kupowac doladowania albo nowe startery.

Extra informacje

2 dni

~Waldemar / 2016-07-15

Orange free na kartę to drugi sort urzytkowników. Np.:chciałem skorzystać z opcji przekierowania z nr orange na inny mój nr w innej sieci ale tego nie wolno mi uczynić bo to opcja tylko dla abonametowców. Korzystając z takiej opcji noszę ze sobą tylko jeden telefon. Druga sprawa odebrano mi moją decyzje czy mogę kartę SIM mieć odblokowaną, bez wpisywania kodu PIN przy uruchamianiu,Operator chce decydować za nas.15 lat minęło
Zalety

Wady

Extra informacje

15 lat minęło

~Zbyszek / 2016-07-14

Za granicą dostałem trzyletni kontrakt. Musiałem zawiesić działalność oraz telefon. Wówczas zwróciłem się w punkcie Orange o pomoc. Zapewniono mnie, że numer mój zostanie zamrożony a po powrocie na pewno odzyskam go. Tak się nie stało. Zostałem poinformowany, że mój numer został wrzucony w obieg i ktoś z niego korzysta. Czuję się oszukany. Tak postępuje Orange z człowiekiem, który zdobywał firmowe kontakty przez 11 lat.(ostatnie trzy lata telefon milczy i zgłasza się tylko sekretarka)WadyTo oszustwo ze strony Orange, który odpowiada za punkt informacyjne-błędny!
Zalety

Wady

To oszustwo ze strony Orange, który odpowiada za punkt informacyjne-błędny!

Extra informacje