Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Zakupy
  • /
  • Sklepy internetowe
  • /
  • Morele.net
  • /
  • 1

Opinie o Morele.net

Asortyment
3.13
Dostawa
2.46
Łatwość zamawiania
3.03
Obsługa i reklamacje
1.78
Poziom cen
3.02

Średnia ocen

2.68

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

322

dodanych opinii

 

Stanowczo odradzam kupowania czegokolwiek na morele. W moim przypadku dostałem szwankującą od początku kartę (gtx1080ti). Było to w okresie gdy ceny kart graficznych wyjątkowo poszybowały w górę. Zamiast wysłać mi nową kartę lub dokonać naprawy o co zostali wyraźnie poproszeni, postanowili zwrócić mi pieniądze (na tamtą chwilę wiele mniej niż karta już kosztowała), tłumacząc się że naprawa jest niemożliwa a nowych kart nie mają. Warto dodać że karta była w reklamacji ponad miesiąc czasu, podczas tego miesiąca byłem zapewniany iż karta jest naprawiana i muszę dalej czekać, jednakże na prośbę o jakąkolwiek dokumentację z przebiegu napraw zostałem zwyczajnie spławiony stwierdzeniem że nie jest możliwy kontakt z serwisem dokonującym napraw. Karta była oczywiście wielokrotnie dostępna jednak widocznie woleli sprzedać ją z zyskiem niż wymienić klientowi który już kupił za mniejszą kwotę. Nie polecam moreli i życzę by nikt nie trafił na pracującego tam strasznie niekompetentnego pana Wojciecha W. który postanawiał odpowiadać zaledwie jednym zdaniem (krótszym niż podpis którego używał przy odpowiedzi), całkowicie ignorując wszelkie próby rozwiązania problemu.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00
Zalety

brak

Wady

opisałem powyżej

Extra informacje

Obyście padli przez ten wyciek danych.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00
Oto moja historia. W lipcu 2017 zamówiłem w morele.net wszystkie części, niezbędne do złożenia komputera: procesor, płyta główna, pamięć RAM, karta graficzna, zasilacz, dyski, obudowa, system operacyjny, …Słowem, wszystko, co jest niezbędne do tego, aby komputer działał. W sumie było to 11 elementów, zakupionych i złożonych w morele.net. Komputer został złożony i dostarczony w ciągu 9 dni; był dobrze zabezpieczony; poprawnie złożony; załączone zostały opakowania elementów. Same plusy. Wystawiłbym najwyższą ocenę, gdyby nie pewien drobiazg… Otóż, cena za kartę graficzną podana na fakturze wynosiła 1640 zł i była wyższa od ceny oferowanej ( jaka widniała w chwili, gdy wybierałem tę kartę do koszyka) o 260 zł. Niemało, gdyż to ponad 18% ceny. Zareklamowałem więc cenę karty. Przedstawiłem screeny karty graficznej i koszyka, które zrobiłem w chwili, gdy wybierałem tą kartę do konfiguracji. Uzasadniłem, dlaczego cena nie mogła wzrosnąć w ciągu kilku godzin, a do tego w niedzielę (konfigurację utworzyłem w niedzielę, 16.07.2017). Nic to nie pomogło. Agnieszka Misina, kierowniczka Działu Obsługi Klienta (raczej: Działu Spławiania Klienta) konsekwentnie poszła w zaparte: nie, bo nie. Koniec, kropka. Reklamacje dotyczą zaledwie kilku procent zakupów, niemniej jednak zdarzają się. Mając takie przypadki na uwadze nie polecam sklepu morele.netDotyczy zamówienia 4067372 z dnia 16.07.2017 i karty graficznej…Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6GB GDDR5 (192 Bit) 2xDVI-D, HDMI, DP, BOX (GV-N1060WF2OC-6GD)===================================================================================Jestem przeciwnikiem ataków typu ad persona, ale tym razem odstąpię od tej reguły. Kim jest Pani Agnieszka Misina? https://pl.linkedin.com/in/agnieszka-misina-ba0904a4Jak klient może być poprawnie obsłużony, jeśli informatyką i komputeryką zawładnęli rolnicy!?
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
2.80
Ten sklep to totalne nieporozumienie, kompletna porażka!Chwalą się szybką wysyłką, a trwa to 2 razy dłużej!Obsługa klienta beznadziejna, Panie nic nie wiedzą i kłamią na temat dostawy.Jeśli chcecie mieć spokój, to omijajcie ten sklep z daleka.
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
1.00

~Agenciorrr / 2017-08-23 10:08:00

Zamówiłem kartę oznaczoną w promocji razem z całym zestawem który składali dla Mnie. Po 24 dniach oczekiwania na kod z promocji dowiedziałem się iż karta w monecie zakupu nie była w promocji mimo że na stronie była oznaczona w promocji... dział reklamacji ma gdzieś to że z ich winy i wprowadzania klienta w błąd nie otrzymałem kodu na 700zł :) bo po co zawsze to zarobek dla sklepu.. lub kod trafił w ręce któregoś pracownika ;) Reasumując NIE polecam sklepu jak i ich promocji.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
3.00
Zalety

BRAK

Wady

Oszustwo !

Extra informacje

~Dominik / 2017-08-22 13:38:00

Tragiczna obsluga klienta. Zamowilem z tego sklepu sprzet AGD za kilkanascie tysiecy i miedzy innymi ekspress do kawy ktory kosztowal okolo 5 tys zl. Ekspres dostalem nie kompletny brakowalo jakiejs rurki ktora kosztuje 18 zl. Zglaszajac do sklepu dowiedzialem sie ze musze odeslac caly ekspress i nie ma innej mozliwosci aby otrzymac kompletny produkt ktory zamowilem. express jest zabudowany i demontowanie jego jest totalnie nierealne po to by dostac rurke ktora nawet nie jest w samym ekspresie a w oddzielnym pojemniku do spieniania mleka. Nie ma mozliwosci do kontaktu z dzialem reklamacji przez telefon. Dzial obslugi klienta nie ma wogule podejszcia indiwyidualnego i nie ma mozliwosci zeby porozmawiac z przelozonym. Krakow
Obsługa i reklamacje
1.00
Zalety

Wady

Extra informacje

Krakow

Zakup w tym pseudo sklepie, to największy błąd jaki można popełnić. Reklamacja wadliwej płyty głównej trwa 2 miesiące. Po wielu próbach kontaktu i naciskach z mojej strony, otrzymałem informację, że produkt który przysłałem do serwisu jest niezgodny ze zgłoszeniem. Jest to niewykonalne. Sprawdzone przeze mnie 5 razy. Mimo to otrzymałem informację, że gwarancja nie została uznana. Szczyt wszystkiego. Takiego zakłamania nie spodziewałbym się po złodzieju a co dopiero po sklepie internetowym. Niech mój przypadek będzie przestrogą dla wszystkich, którzy rozważają zakup w tym przybytku matactwa.
Obsługa i reklamacje
1.00

~Tobiasz / 2017-08-17 16:19:00

Zamówiłem kartę w niedziele na promocji. W poniedziałek dostałem informacje iż karta będzie możliwa do odbioru w środę, w środę na infolini dowiedziałem się iż karta jest w transporcie i będzie w czwartek. W czwartek konsultant zadzwonił że karty nie ma na stanie... Stan magazynowy wyświetlany na stronie sklepu 7 sztuk, z starą ceną. Więcej chyba nie muszę pisać
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00

~Piotr M / 2017-08-11 14:09:00

Czekam 3 tydzien na zamówienie ponieważ w trakcie oczekiwania okazywało sie że co raz to znikały z magazynu zamówione przeze mnie części
Zalety

Ceny

Wady

Kłamiąca obsługa , brak organizacji ze strony sklepu , czas oczekiwania.

Extra informacje

zamawiam produkty już po raz drugi i znów pojawia sie ten problem czyli przedłużanie datgy odbioru.

~Krzys28 / 2017-08-11 11:01:00

Zareklamowałem i oddałem do naprawy produkt na gwarancji...... i chamstwo, oszukaństwo, całkowity brak wiedzy. Odsyłali mnie do przepisów Kodeksu Cywilnego art 571 . Kto ma czas niech sobie zerknie, stary przepis mówił o sprzedaży zeierząt!!!! A w obecnej formie jest skreślony
Obsługa i reklamacje
1.00