Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Zakupy
  • /
  • Sklepy internetowe
  • /
  • Merlin.pl
  • /
  • 1

Opinie o Merlin.pl

Asortyment
4.43
Dostawa
4.27
Łatwość zamawiania
4.62
Obsługa i reklamacje
4.19
Poziom cen
4.04

Średnia ocen

4.31

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

1559

dodanych opinii

 

Agnieszka / 2019-04-04

Zamówiłam książkę dla dziecka, to miał być prezent na urodziny. Książka zamówiona z wyprzedzeniem, opłacona błyskawicznie. Cena korzystna, nawet bardzo - ale nie zastanowiło mnie to, uznałam że to nic nadzwyczajnego. Dostałam maila, że wysyłka zaplanowana na 01.04.....dziś kurier nie dotarł. Napisałam do Merlina pytanie, co z moją przesyłką.... I dostałam informację, że wkradł im się błąd systemowy i zwrócą mi pieniądze, a w ramach przeprosin dają 10 zł rabatu.... Kpina!!!!!! Nigdy więcej nie zrobię u nich zakupów, odradzę ten pomysł wszystkim znajomym..... Ile już było takich przypadków, że jeśli coś wystawiasz to musisz to sprzedać w takiej cenie....A tu 10 zł zniżki za taką wtopę..... Ja chcę książkę, za którą zapłaciłam.....
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00
Zalety

Brak

Wady

Kompletna olewka, a jak się klient upomni to może 10 zł załatwi sprawę

Extra informacje

Mahoney / 2018-12-31

Ten sklep to absolutna KATASTROFA. Pracują tam zupełnie nieodpowiedzialni ludzie i totalni amatorzy. Złożyłem u nich duże zamówienie a dokładnie 9 gier które miały być pod choinkę dla 4ki dzieci. Zamówienie jak i wszystkie formalności dopełniłem w dniu 8 grudnia, a zatem na tyle wcześnie aby nawet niepełnosprawny umysłowo był w stanie podołać zamówieniu. Niestety ci DYLETANCI wysłali tą paczkę przesyłką która nie miała prawa do mnie dotrzeć. Przekazali ją następnemu NIEUKOWI z Ruchu który ją przejął i przytaszczył do Krakowa. A w Krakowie Pani z punktu ruchu powiedziała (zresztą zupełnie słusznie) że takiej dużej paki nie przyjmie bo nie będzie miała jak się ruszyć w tym kiosku. I co robi Pajac z Ruchu ? Nie dzwoni do mnie, nie wskazuje innego miejsca odbioru tylko wiezie pakę z powrotem do Merlina. A co robi pseudo handlowiec z Merlina ? Oczywiście nie kontaktuje się ze mną i nie mówi że zawalił i proponuje inny transport BO JEST JESZCZE CZAS, tylko rozpakowuje paczkę BO TAKIE MA PROCEDURY a kasę zwraca na konto w Wigilię 24 grudnia, pozostawiając 4ke dzieci bez prezentu. Oczywiście ani me ani be ani kukuryku, choćby sorry. Na infolinii wyłącznie, takie mamy procedury, nie da się, musimy rozpakować jesteśmy przygłupami itp. Dla mnie TOTALNA AMATORKA. Na koniec dostałem e-maila, że zwracają mi kasę bo nie odebrałem towaru. LOL
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00

~Maja / 2017-05-25

Niestety nie mogę powiedzieć wiele dobrego o tym sklepie. Jako, że sama pracuję w handlu, naprawdę mam wiele zrozumienia dla różnych sytuacji z tym związanych. Ale ta sytuacja jest na tyle absurdalna, że choć nigdy tego nie robię, tym razem napisze negatywny komentarz. W ich przypadku zdarzyło się opóźnienie towaru. OK. Bywa. Musiałam zrezygnować z zamówienia i zwrócić towar. Jesteśmy na ostatnim etapie, czyli na wystawieniu korekty do faktury. Wysłałam do nich 6 (!!!) maili w odstępach jedno tygodniowych z prośbą o wystawienie korekty faktury. Za każdym razem ta sama odpowiedź " Szanowna Pani, dziękuję za odpowiedź.Korektę faktury może wystawić jedynie Dział Księgowości. W dniu dzisiejszym prześlę taką informację ponownie z prośbą o pilne przesłanie dokumentu."Serio? Półtora miesiąca to musi trwać i 6 maili z prośba o korektę? To nie są opóźnienia w dostawie czy brak towaru. To są 2 minuty pracy!Nie polecam tego sklepu.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
2.60
Zalety

Brak zalet

Wady

Brak towaru na magazynie; brak obsługi posprzedażowej

Extra informacje

~Marzena / 2017-05-14

Tragedia. Ogłaszają się że dostawa do 2 dni, ja czekam już 7 nie wiem czy spodziewać się paczki jutro. Dwukrotnie pisali mi maila, że wskazany przeze mnie kiosk ruchu jednak już nie jest aktualny (na stronie nie ma takiej informacji). I teraz będę jechać na koniec miasta po zamowienie. Skusiła mnie niższa cena ale absolutnie nie jest warta takiego czekania i nerow.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00
Zalety

Brak

Wady

Długa dostawa, ciężki kontakt, brak aktualności na stronie.

Extra informacje

~Ewa / 2017-04-21

Po dość długim czasie skusiłam się na zakupy w Merinie... 30. 09. o 11.32 zamówiłam płytę This Is Where I Live (CD - William Bella), obok której widniała informacja o realizacji w ciągu 24 godzin. Zamówienie zostało potwierdzone natychmiast. 4.10. - po kontakcie telefonicznym z mojej strony - otrzymałam mail następującej treści: "Informujemy, że realizacja Twojego zamówienia uległa wydłużeniu ze względu na brak dostępności produktu u dostawcy, za co bardzo przepraszamy. Brakujący towar zamówiliśmy u innego dostawcy, dokładając wszelkich starań, by zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Twoje zamówienie planujemy wysłać: 2016-10-06" Niestety, w piątek, 7.10. o 15:30 moje zamówienie #62288726, bez jakichkolwiek wyjaśnień czy przeprosin, zostało po prostu anulowane. Obiecałam sobie - podobnie jak kilka lat (chyba dwa) temu w analogicznej sytuacji - że już więcej nie skorzystam ze sklepu Merlin.pl, ponieważ uważam za wysoce nieprofesjonalne proponowanie zakupu czegokolwiek, co tak naprawdę nie znajduje się w ofercie sklepu.
Asortyment
Poziom cen
1.00
Zalety

Brak

Wady

Brak kompetencji, niepoważne traktowanie Klientów

Extra informacje

~Sylwia / 2017-04-13

Fatalna realizacja zamówinia- 1 płyta. W dniu 4 kwietnia br. zamówiłam płytę na merlin.pl. Otrzymałam maila zwrotnego, że towar zostanie wysłany w dniu 5 kwietnia br.dzsiaj mamy 13 kwietnia i nic się nie ruszyło. W dniu 12.04 interweniowałam i otrzymałam informację, że towar zostanie wysłany po godzinie 19.00.Niestety nic się nie zadziało. Kiedy zadzwoniłam w dniu dzisiejszym, tj. 13.04 usłyszałam od konsultantki, że ona nie odpowiada za magazyn i nie pójdzie na magazyn pakować mi towar. Ona jest od udzielania informacji o statusie zamówienia.Żenada.Brak kompetencji.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
2.80
Zalety

Nie widzę żadnych

Wady

Brak kompetencji, nie realizowanie zamówień, brak jakiejkolwiek reakcji na interwencję, brak odpowiedzialności

Extra informacje

~Justyna / 2016-12-22

Pisali na stronie, że zamówienia złożone do 21 grudnia zrealizują do świąt. Najpierw napisali, że jednej z zamówionych rzeczy nie ma i oddali kasę. Zapewniali, że reszta będzie jak najszybciej wysłana. A dzisiaj dostaję maila, że nie mają wszystkich pozycji i wysyłka planowana jest na 27 grudnia. A wtedy to ja już nie potrzebuję tych rzeczy. Więc zbieram manele i idę po prezenty, bo te zamówione i opłacone przyślą ale chyba na święta wielkanocne. Więcej u nich nie zamówię. A to co przyślą dostaną z powrotem.
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
2.60

~Nitas / 2016-12-20

Beznadzieja. Złożyłem zamówienie i je opłaciłem. Na stronie była informacja, że towar wysyłają w ciągu 48 godzin. Po trzech dniach zamiast książki dostałem maila, że "względu na brak dostępności produktu u dostawcy" planują wysłać przesyłkę za cztery dodatkowe dni. Nie wysłali jej, a zamiast tego przyszedł mail "zamówienie zostało już skompletowane i przygotowane do odebrania przez przewoźnika." Minęły kolejne trzy dni, przez które nic się nie działo więc zadzwoniłem. Pani potwierdziła, że status zamówienia jest taki, jak w mailu ale ona sprawdzi w magazynie i do mnie oddzwoni. Nie oddzwoniła. Dzwonię więc sam na drugi dzień (minęły już prawie dwa tygodnie od opłacenia towaru.) - kolejna panienka odbiera po pół godzinie wydzwaniania i mówi to samo, co wczorajsza: sprawdzi w magazynie i oddzwoni. Kiedy pani oddzwoni? Pytam. "Jak dostanę odpowiedź z magazynu" pada odpowiedź. Aha, więc to może być i w przyszłym roku? Dopytuję się. "Jest taka możliwość" odpowiada. Po wpisach widzę, że nie jestem wyjątkiem. Tą firmą powinien zainteresować się prokurator.
Dostawa
Obsługa i reklamacje
1.00

~TB / 2016-12-06

Sprzedają towar, którego nie mają jako dostępny. Najpierw przedłużają termin wysyłki, a po tygodniu anulują zamówienie. Nie odpisują na emaile. Wciąż czekam na zwrot przedpłaty.Wadydziady65zl
Zalety

Wady

dziady

Extra informacje

65zl

~Micky96 / 2016-04-24

Nie polecam zakupów w tej księgarni!! Zamówiłam tam dwie książki w listopadzie, ponieważ na stronie była informacja, że są na stanie. Wysłałam pieniądze, po czym dostałam wiadomość że książki nie są dostępne. Starałam się o zwrot pieniędzy,dzwoniłam- nikt nie odbierał telefonu, pisałam e-maile, niestety bez odzewu. Klienci nie zasługują na takie traktowanie...
Asortyment
Dostawa
Łatwość zamawiania
Obsługa i reklamacje
Poziom cen
1.00