Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Komputery
  • /
  • Laptopy
  • /
  • HP 6710s GR620ES
  • /
  • 1

Opinie o HP 6710s GR620ES

Bateria
3
Cena/Jakość
3
Jakość wykonania
3.75
Wydajność
3
Wyposażenie
2.5

Średnia ocen

3.05

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

4

dodanych opinii

 

~digital / 2009-07-21 13:07:00

Jestem nieszczęśliwym właścicielem jakże to wspaniałego i piekielnie szybkiego HP MINI-NOTE 2133, którego posiadam na swoim stanie od 7 miesięcy. Wspaniała maszyna, która niestety ciągle stoi zepsuta albowiem jakość wykonania produktów Hewlett-Packard mocno kuleje. Od 4 miesięcy firma próbuje ją naprawić bezskutecznie. W tym czasie komputer był w serwisie już 4 razy. Gdy wrócił z niego po raz ostatni pochodził 50minut po czym się wyłączył. Po krótce przebieg zdarzeń: - L6CA026610 zgłoszona pod koniec 2008 roku - usterka numer 1 - płyta główna HP- L6CA030638 zgłoszona 03.04.09 - usterka numer 2 - uszkodzona taśma dysku sata- L6CA033422 zgłoszona 05.06.09 - usterka numer 3 - płyta główna- oraz usterka, która nie ma nadanego numeru zgłoszenia z dnia 16.06.09 - prawdopodobnie płyta główna HPZa każdym razem laptop potulnie trafiał do serwisu i był naprawiany. Jak widać komputer psuł się co 3 miesiące. W związku z powyższym po ostatniej usterce 16.06.09 domagałem się wymiany na nowy w zwiazku z usterkowością. Niestety dział reklamacji HP odmówił gdyż uważa że komputer jest sprawny. Zaproponowali naprawę na miejscu, której odmówiłem gdyż domagałem się wymiany na nowy. Tak więc na nic zdały się reklamacje do działu RAK Polska i do Pani Eweliny, która skutecznie odmawia jakiejkolwiek pomocy jeśli chodzi o wymianę komputera na nowy. No nic myślę sobie trzeba napisać na Szturmową na pewno tam rozpatrzą pozytywnie. Na początku czerwca zbieram się w sobie i piszę długie pismo, w którym domagam się wymiany komputera na nowy z racji usterkowości i problemów z naprawą przez Hewlett-Packard Polska. Minął miesiąc zepsuty HP mini-note 2133 leży więc i czeka na odpowiedź na pisemną reklamację wysłaną na ulicę Szturmową w Warszawie. Niestety reklamacja ponoć zaginęła bo nic nie dotarło do działu reklamacji. Dzwonię na infolinię HP oczekując informacji na temat reklamacji oraz chcąc zamówić serwisanta bo ile można czekać na rozpatrzenie reklamacji. Niezbyt miła Pani informuje mnie, że nie przysługuje mi już przyjazd serwisanta i naprawa na miejscu bo minął miesiąc od ostatniej usterki. Proszę zatem o połączenie z działem reklamacji i ze sławną Panią Eweliną z działu RAK Polska. Ta również nie jest w stanie mi pomóc, gdyż minął miesiąc. Podsumowując stanowczo odradzam jakiekolwiek zakupy produktów HP gdyż późniejszy serwis to koszmar, a zadowolenie klienta na pewno nie jest ich priorytetem. Jeśli firma Hewlett-Packard Polska chciała skutecznie zniechęcić mnie oraz moją firmę do korzystania z jej produktów to jej się udało co więcej, teraz na pewno będę przekonywał wszystkich w koło, że nie warto kupować produktów sygnowanych logiem HP... Zniesmaczony klient...
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Wydajność
Wyposażenie
1.40
Zalety

BRAK

Wady

KIEPSKI SERWIS

Extra informacje

za długo

~digital / 2009-07-21 13:07:00

Jestem nieszczęśliwym właścicielem jakże to wspaniałego i piekielnie szybkiego HP MINI-NOTE 2133, którego posiadam na swoim stanie od 7 miesięcy. Wspaniała maszyna, która niestety ciągle stoi zepsuta albowiem jakość wykonania produktów Hewlett-Packard mocno kuleje. Od 4 miesięcy firma próbuje ją naprawić bezskutecznie. W tym czasie komputer był w serwisie już 4 razy. Gdy wrócił z niego po raz ostatni pochodził 50minut po czym się wyłączył. Po krótce przebieg zdarzeń: - L6CA026610 zgłoszona pod koniec 2008 roku - usterka numer 1 - płyta główna HP- L6CA030638 zgłoszona 03.04.09 - usterka numer 2 - uszkodzona taśma dysku sata- L6CA033422 zgłoszona 05.06.09 - usterka numer 3 - płyta główna- oraz usterka, która nie ma nadanego numeru zgłoszenia z dnia 16.06.09 - prawdopodobnie płyta główna HPZa każdym razem laptop potulnie trafiał do serwisu i był naprawiany. Jak widać komputer psuł się co 3 miesiące. W związku z powyższym po ostatniej usterce 16.06.09 domagałem się wymiany na nowy w zwiazku z usterkowością. Niestety dział reklamacji HP odmówił gdyż uważa że komputer jest sprawny. Zaproponowali naprawę na miejscu, której odmówiłem gdyż domagałem się wymiany na nowy. Tak więc na nic zdały się reklamacje do działu RAK Polska i do Pani Eweliny, która skutecznie odmawia jakiejkolwiek pomocy jeśli chodzi o wymianę komputera na nowy. No nic myślę sobie trzeba napisać na Szturmową na pewno tam rozpatrzą pozytywnie. Na początku czerwca zbieram się w sobie i piszę długie pismo, w którym domagam się wymiany komputera na nowy z racji usterkowości i problemów z naprawą przez Hewlett-Packard Polska. Minął miesiąc zepsuty HP mini-note 2133 leży więc i czeka na odpowiedź na pisemną reklamację wysłaną na ulicę Szturmową w Warszawie. Niestety reklamacja ponoć zaginęła bo nic nie dotarło do działu reklamacji. Dzwonię na infolinię HP oczekując informacji na temat reklamacji oraz chcąc zamówić serwisanta bo ile można czekać na rozpatrzenie reklamacji. Niezbyt miła Pani informuje mnie, że nie przysługuje mi już przyjazd serwisanta i naprawa na miejscu bo minął miesiąc od ostatniej usterki. Proszę zatem o połączenie z działem reklamacji i ze sławną Panią Eweliną z działu RAK Polska. Ta również nie jest w stanie mi pomóc, gdyż minął miesiąc. Podsumowując stanowczo odradzam jakiekolwiek zakupy produktów HP gdyż późniejszy serwis to koszmar, a zadowolenie klienta na pewno nie jest ich priorytetem. Jeśli firma Hewlett-Packard Polska chciała skutecznie zniechęcić mnie oraz moją firmę do korzystania z jej produktów to jej się udało co więcej, teraz na pewno będę przekonywał wszystkich w koło, że nie warto kupować produktów sygnowanych logiem HP... Zniesmaczony klient...
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Wydajność
Wyposażenie
1.40
Zalety

BRAK

Wady

KIEPSKI SERWIS

Extra informacje

~rezasurmar / 2008-02-09 20:04:00

Bardzo dobry Laptop, Rewelacyjny czas trzymania na baterii, przy wyłączonym bluetooth i wifi, trzyma nawet 5:15, z wifi trzyma spokojnie 4godziny, bardzo solidna i schludna obudowa, zero jakiś niepotrzebnych wodotrysków, bdobra matryca świetne kolory (minus błyszcząca, lecz w matowych gorsze odwzorowanie kolorów jest).Szybki dysk 5400obr 160G. Minusem jest system vista, lecz zainstalowanie xp nie wymaga jakiś specjanych wygibasów nlite. Gentoo chodzi rewelacyjnie pakiety kąpilują się szybko.
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Wydajność
Wyposażenie
4.80
Zalety

Solidna obudowa, świetna wydajność za tą cene, chodzą gry typu cod4, stalker itp.długi czas trzymania na baterii, bardzo szybkie ładowanie baterii, pojemny dysk, schludny desing

Wady

Preinstalowany VISTA

Extra informacje

3 miesiące, 2950zł z 2G ram

Mam go od miesiaca.Wydajność rewelacja w porónaniu do ceny. Przed zakupem czytałem wiele testów, opinii, pół roku! Jestem b. zadowolony. Jedyną zaleta i jednocześnie minusem jest obudowa, czała czarna(co mi nie przeszkadza, wrecz przeciwnie podoba mi sie, pierwsze laptopy IBMa miały takie-oldschool;)) i dobrze złożona(nic nie trzeszczy). Wiec obudowa jest do bólu prosta, tylko 2 wejscia USB,nie ma możliwości hardware'owskiej zmiany głosności(jedynie w systemie). Wielki plus za baterie która pociagnie luźno 3,5h na trybie oszczednym. Kupować w ciemno!:D
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Wydajność
Wyposażenie
4.60
Zalety

Wydajność, bateria, wyglad, cena, hp;)

Wady

tylko 2 USB, głośny naped DVD,

Extra informacje

1 miesiąc, 2650zł