Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Komputery
  • /
  • Laptopy
  • /
  • Asus F3JP-AS022
  • /
  • 1

Opinie o Asus F3JP-AS022

Bateria
4
Cena/Jakość
2
Jakość wykonania
4
Wydajność
4
Wyposażenie
4

Średnia ocen

3.60

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

1

dodanych opinii

 

~uzytkownik / 2007-11-08 12:12:00

wyposazenie oceniam w tej skali wysoko, duzo portow i czytnikow brak tylko jednego waznego.Daja torbe myche i programy asusa dodatkowo, to jest komplet potrzebny do normalnego uzytkowania. Jakosc wykonania nie budzi wiekszych zastrzezen moze oprocz troche luznej baterii ktora czasmi sie minimalnie rusza. Ale tak to wszystko naprawde wysoka jakosc wykonania i spasowania. Klawiaturka ok. Wydajnosc do przecietnego uzytku super. Bateria- 4 godziny pracy w systemie bez oszczedzania!!! co tu sie na ten temat rozpisywac? nie dalem 5 poniewaz bateria troszke ma wieksze gabaryty i odstaje- cos za cos- dzieki temu jest wiekszej pojemnosci a rozmiar w niczym nie przeszkadza. I na koniec cos co mnie zastanowilo jak ocenic gdyz ten model naprawde jest super wyposazony i wszystko dziala bez zazutu. Lecz mam wrazenie ze modele tansze o okolo 1000 zloty w wiekszosci przypadku podolaja takim samym zadaniom. A miec tysiac a niemiec????
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Wydajność
Wyposażenie
3.60
Zalety

dziala super z internetem bezprzewodowo, super barwy wyswietlacza, do wielu zadan sie nadaje, doskonale centrum rozrywki- dobra karta graficzna,zainstalowane porty- interfejsy czytaja wszystko.

Wady

brak gniazda PCMCIA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest tylko expres! bo ponoc to ma byc wyskok do przyszklosci gdzie ma krolowac expres. jakos rok mi zlecial i nie widze aby tak to bylo a expres jest strasznie drogi i nie zawsze dostepny. Reszte drobnych wad pomine bo sa malutkie.

Extra informacje

mam go juz rok a kupilem go za 5650 razem z systemem xp