Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Finanse
  • /
  • Banki
  • /
  • Alior
  • /
  • 1

Opinie o Alior

Obsługa klienta
4.45
Oferta
4.64
Prostota obsługi
4.73

Średnia ocen

4.61

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

11

dodanych opinii

 

według mnie najlepszy w Polsce, opłaty nie są wysokie, obsługa banku jest bardzo pomocna, a samo korzystanie z aplikacji mobilnej to przyjemność, włącza się szybko i równie szybko chodzi
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

szybka aplikacja

Wady

Extra informacje

po ostatnim banku, myślę, że w tym zostanę na zawsze, dobrze działająca aplikacja, niskie opłaty, nic więcej mi nie trzeba
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
4.67
Zalety

łatwe korzystanie z aplikacji

Wady

Extra informacje

świetna aplikacja mobilna, nie laguje ani nie traci połączenia, w poprzednim banku nie dość, że aplikacja wymagała opłaty miesięcznej to zajmowała dużo miejsca i często się wieszała
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

aplikacja mobilna

Wady

Extra informacje

tatianna / 2018-04-24 03:39:27

bank z zasadami, nie miałam żadnego problemu ze spłatą kredytu, spokojnie spłacałam przez cały okres, bez żadnych ponagleń z banku jak to w innych czasami bywa
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

dobre podejście do klienta

Wady

Extra informacje

w porządku bank, jestem u nich od paru lat i nie mam na co narzekać, tyle ile potrzebuję od banku tyle mam, usługi na najwyższym poziomie
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

usługi

Wady

Extra informacje

kolorowa9102 / 2018-04-15 18:55:51

najlepsza bankowość online w Polsce, sama przeniosłam tutaj konto po 8 latach w poprzednim banku i nie żałuję.
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

bankowość online

Wady

Extra informacje

wojtucho / 2018-04-14 06:40:16

usługi online chodzą na najwyższym poziomie a sama aplikacja banku nie laguje jak w moim starym banku. opłaty mogłyby być trochę niższe, mam nadzieję że w przyszłości ich oferta będzie jeszcze lepsza dla stałych klientów
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
4.67
Zalety

oferta

Wady

Extra informacje

Zdecydowanie najlepszy bank pod względem obsługi klienta, można spokojnie porozmawiać przez telefon i wszystko się dowiedzieć np. o nowych usługach. Usługi online są w porządku.
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
5.00
Zalety

bankowość online, obsługa

Wady

Extra informacje

W porządku bank, nie dzwoni do mnie nachalnie wciskając jakieś oferty reklamowe jak to było w poprzednim banku. Opłaty są niskie i mam nadzieję takie pozostaną.
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
4.67
Zalety

brak nachalnych konsultantów

Wady

Extra informacje

Pracownicy oddziału w centrum Warszawy nie znają oferty banku, przez co wprowadzają klientów w błąd narażając na znaczne koszty3 lata
Obsługa klienta
Oferta
Prostota obsługi
2.33
Zalety

Wady

Extra informacje

3 lata