Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Budownictwo
  • /
  • Meblarstwo
  • /
  • Agata Meble
  • /
  • 1

Opinie o Agata Meble

www.agatameble.pl

Katowice

Cena/Jakość
1.81
Obsługa klienta
1.56
Terminowość
1.58

Średnia ocen

1.65

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

611

dodanych opinii

 

Zofia / 2020-08-07

Odradzam zakup przez Internet. Na zamówiony fotel czekałam prawie 4 m-ce. Po czym otrzymałam towar niezgodny z opisem na stronie internetowej , nie zgadzał się kolor. Musiałam odesłać towar na własny koszt za 150 zl. Zwrot pieniędzy otrzymałam po 3 miesiącach od wysyłki. Nie wspomnę ile wysłałam do nich monitow i ile wykonałam telefonów. Hitem było że nie potrafili zlokalizować przesyłki na magazynie. Odradzam
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00

Dno / 2020-08-07

Odradzam i przestrzegam. Nigdy więcej nie kupię na ich stronie internetowej. W tv takie reklamy och ach. Ostrzegam wszystkich przed tymi ...... Zamiast mojego zamówienia została wysłana kogoś sofa, reklamacja trwała ponad 14 dni. Okazało się że moje meble pojechały do kogoś innego a kurier DTS który je odbierał jeszcze je zniszczył. Sprawa została rozwiązana po blisko 3 miesiącach od złożenia zamówienia. Oddali pieniądze a my kupiliśmy meble u konkurencji
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00
Zalety

Brak

Wady

Za dużo by pisać

Extra informacje

Rozczarowany / 2020-08-06

Niestety te wszystkie komentarze nie kłamią. Przesyłka niekompletna i uszkodzona, wiec jej nie przyjąłem. Pomoc online wskazuje reklamowanie towaru i odesłanie na magazyn, ale przesyłka dawno wyjechała firmą kurierska DTS. Maile i telefony są bezskuteczne. Nadal od miesiaca czekam na swoje pieniadze, a miały byc po 14 dniach. Totalny bałagan. Ludzie nie wierzcie reklamom, to najgorszy sklep meblowy. Z dala od niego. Mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie. Przykro mi, że w ten sposób postepują ze mną i innymi klientami. Totalne rozczarowanie.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00
Zalety

brak

Wady

wszystkie mozliwe

Extra informacje

Lima / 2020-08-06

Na początku lipca składałam zamówienie w sklepie internetowym na wersalkę Lima. Po upływie 13 dni otrzymałam błędne zamówienie - szezlong Alan. Po konsultacji z infolinia otrzymałam informacje, ze trzeba wykonać reklamację na niezgodność - ok, rozumiem przebieg procedury. Po tygodniu, zasądzający w mieszkaniu, szezlong został zabrany, ale mój produkt nadal nie został dostarczony. Po kolejnych 13 dniach otrzymałam swoje zamówienie, jednakże w stanie opłakanym: obdrapany bok, wytarty materiał, dziurawa tapicerka.... jednak niespodzianek nie było końca, ponieważ płyta w pojemniku na pościel jest pęknięta, nie wspominając o tym, ze jeden jej bok jest oberwany i nie trzyma się na żadnych wkrętach. Proszę Państwa, to jest po prostu kpina. Czy zamówienia tam są jakkolwiek weryfikowane przed zapakowaniem i wysyłka? Wstyd wysyłać taki towar klientowi. Dodam, że wersalka w transporcie była zabezpieczona.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00
Zalety

Wady

Obdrapana tapicerka z dziurami, pojemnik na pościel pęknięty i oderwany.

Extra informacje

Mialbycregal / 2020-08-06

Zamówienie zrobione 1 czerwca i do tej pory brak regału. Po kontakcie telefonicznym ciagle dostaje informacje, że zamówienie będzie niedługo wysłane, że towar czeka na kuriera.... Nawet przestali maile wysyłać z informacja o przedłużeniu dostarczenia. Dziś złożyłam anulację zamówienia. Mam nadzieje, że pieniądze do mnie dotrą.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00
Zalety

Zero

Wady

Extra informacje

OSZUKANY / 2020-08-06

Witak, jestem kolejnym oszukanym klientem tego sklepu, towar zamówiony przez internet, opłacony i dostawa do 7 dni. Niestety towaru nie otrzymałem. Odradzam zakupu w tym sklepie. Pracownicy sklepu przerzucając winę na firmę kurierska DTS a ci odbijają piłeczkę, wychodzi na to że to klient jest winny że odważył się zamówić produkt w sklepie AGATA MEBLE Ciekawe jak długo będę czekał na zwrot kasy.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00

Paweł / 2020-08-06

Zdecydowanie odradzam zakupy w AGATA MEBLE sklepie internetowym!!!!!!! to są kpiny z klientów!!! sprawę zgłaszam do Urzędu Ochrony Konsumentów. Czekam na reklamacje 14 dni i nic z tym nie robia!!
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00

Zenon / 2020-08-05

Niestety te komentarze nie kłamią ... Szkoda czasu i cierpliwości.. Przesyłka niekompletna, rozczarowanie, nie przyjąłem przesylki. Pomoc Online wskazuje reklamowanie przesyłki której nie masz poprzez milionowe bezskuteczne maile. Zesro informacji. Przesyłka nieodebrana powód niekompletna nie zgłoszona przez pracownika DTS magazynowana przez 5 dni a reklamacja oczekiwanie 2 tyg. Bałagan złe pokierowanie klienta który by czekał.2 tyg a w tym czasie meble wracają na magazyn w Katowicach. Jedyna kompetencja w call center DTS które pomogło szybko ..odnalazło że brakujące paczki były na magazynie i zostaną dowiezione z zamówieniem calosciowym. Jeden z panów DTS agresywny bo paczka przed foto otwarta w celu wyszukania samodzielnego numeru zgodności z listem przewozowym ( wcześniej nas o tym nie uprzedzono że nie można otwierać) a która wcześniej przybyła będąc liczona jako pusty karton jako paczka przy zamówieniu z którego zrezygnowano z odbioru. Szczerze odradzam. Mój pierwszy i ostatni zakup. Przykro mi to było pisać..
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.67

Kinga / 2020-08-05

Odradzam zakupy w sklepie internetowym Agata Meble.\r\nCzekam od miesiaca na z gory oplacone zamowienie.\r\nJuz minely dwa terminy ustalone przez dostawce a towaru ani sladu.\r\nSzkoda mi nerwow na tak nierzetelny sklep.\r\nZaluje, ze rzobilam tam zakupy.\r\nNigdy wiecej.
Cena/Jakość
Obsługa klienta
Terminowość
1.00
Zalety

BRAK ZALET

Wady

ignorancja klienta, nierzetelne informacje, nieterminowosc,

Extra informacje

Nigdy wiecej Agata Meble

GRZEGORZ / 2020-08-04

SKLEP PORAZKA CZEKANIE NA TOWAR PRAWIE 3 MIESIACE
Zalety

nie ma

Wady

dostawa trwa 3 miesiace

Extra informacje