Opiniuj24.pl - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • ASTER CITY
  • /
  • 1

Opinie o ASTER CITY

Cena
2.73
Niezawodność
3.83
Obsługa klienta
2.56
Parametry
3.78

Średnia ocen

3.22

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

79

dodanych opinii

 

~zmierz / 2014-12-20

miałem z Netii internet 20Mb/s, skorzystałem z oferty 50Mb/s -jedno wielkie oszustwo, przy 20,0MB/s pomiar wykazywał ok. 16-18MB/s po podwyższeniu abonamentu (obiecane min 40 MB/s) mam aktualnie 6-8MB/s. Nie wierzcie konsultantkom, w żadnym wypadku nie zawierajcie żadnych umów telefonicznych, nie dajcie się nabrać na żadne umowy gdzie prędkość internetu okreslana jest "do" bo to wielkie oszustwo, a rozwiązanie umowy to niestety wysokie koszty
Zalety

żadnych

Wady

beznadziajna prędkość, wysoki abonament,

Extra informacje

ok. 5 miesięcy

~Agapio / 2012-07-02

Jeśli chodzi o usługę czyli sygnał TV + internet nie mam zastrzeżeń.Natomiast obsługa klienta jest fatalna.Nic nie można normalnie z nimi załatwić, każda jakakolwiek zmiana w umowie czy cesja pociągają za sobą lawinę błędów i sporych kłopotów dla klienta. Nic nie można załatwić zdalnie tylko z każdą głupotą trzeba jechać do salonu a i to nie jest gwarancją poprawności załatwienia sprawy. Mieszają w fakturach, trzeba ich stale kontrolować. Generalnie z lenistwa nie zmieniamy na innego operatora ale to nie jest dobry wybór. Szczerze nie polecam nikomu, kto myśli o podpisaniu z nimi umowy.Wadyobsługa klienta, brak kompetencji u obsługi infolinii, duża liczba pomyłek przy fakturach. Opieszałość w działaniu. Np na korekty faktur czekaliśmy kiedyś pół roku!!!!!!!!!!!!!!od 6 lat
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Wady

obsługa klienta, brak kompetencji u obsługi infolinii, duża liczba pomyłek przy fakturach. Opieszałość w działaniu. Np na korekty faktur czekaliśmy kiedyś pół roku!!!!!!!!!!!!!!

Extra informacje

od 6 lat

~artur sliwinski / 2012-06-12

przeciez to jest nieprawda ,jak godze sie na naciaganie mnie przez firme aster . rozmowy telefoniczne przeciagaja do bolu choc tego nie chce.nie zaplace szybko wylaczaja sygnal z wlaczeniem jest juz duzo duzo gorzej.dlatego postanowilem koncze z nimi umowe i chocby dawali mi zlota opcje gonie ich w kibienimater .z calego serca zycze plajty tej fir firmie
Zalety

nie zartujcie brak

Wady

w majestacie prawa naciagacze

Extra informacje

za dlugo

~gofee1 / 2012-03-23

Mam Aster/teraz UPS od ponad roku. Przez ten czas raz zepsuł się zasilacz do dekodera. Zadzwoniłem - umówiłem się z serwisantem - przyjechał następnego dnia - wymienił na nowy. Od tej pory wszystko działa tak jak powinno. Przerwy w dostępie do netu nigdy nie było, zakres programów zgodny z ofertą. Ostatnio dołożyli, tak po prostu EURO2 HD
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.75

~Xun Vixx / 2012-03-21

Od ponad tygodnia nie odpowiadaja na mejle, od dobrych 2 tygodni internet ledwo zipie (zamiast obiecywanych 6mb down, 1mb up jest tylko rwanie polaczenia co kilkanascie sekund nawet na kilka minut). Dzwonienie do BOK mija sie z celem (prosze ruter wylaczyc, jak juz sie do "serwisanta" dodzwoni po godzinie sluchania melodyjek i reklam, jesli w ogole)... Warszawa Srodmiescie. Do czasu "gratisowego" przyspieszenia lacza z 4mb do 6mb bylo niezle, ale teraz - czas na zmiane opertora, skoro nawet nie mozna doczekac sie potwierdzenia dostarczenia mejla a i zdarzaly sie automatyczne odpowiedzi w stylu "Your message was deleted without being read on "...
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Czasami dziala bez problemow

Wady

Nie odpowiadaja ne mejle, godzina sluchania reklam na platnej infolinii, jedyna rada na zle funkcjonowanie lacza to "restart modemu" lub "bezposrednie podpiecie komputera do modemu"...

Extra informacje

kilka lat z siecia, obecnie niecale 60 zeta

~lutowa / 2012-02-24

Kilka lat byłam w UPC potem przeniosłam się do ASTER licząc na lepszą jakość usług. Nie przewidziałam, że UPC wchonie ASTER i nastąpi powrót jakości sprzed kilku lat. Można się do nich dodzwonić tylko w przypadku zakupu nowej usługi inaczej trzeba sobie wygenerować kilka godzin ze swojego życia na połączenie z włąściwym działem. Jak się już dodzwonisz pracownik na infolinii będzie cię zbywać, sugerując połączenie z kimś innym i w rezultacie rozłącza cię. Próby uzyskania informacji droga mailową też sobie należy odpuścić bo minie kilka dni zanim coś ustalisz. Nikt nad niczym tam nie panuje i niestety informacje udzielane przez infolinie oraz droga mailowa sa ze soba sprzeczne. Jedyną usługą, która na stałe wpisuje się w repertuar tego operatora to wysyłanie systematycznie smsów o tej samem treści. Serdecznie nie polecam tego operatora.

~piotru / 2012-02-09

Trudno mi ocenić obiektywnie parametry, bo nie mam porównania - zasadniczo jestem zadowolony, ale faktem jest, że wszelkie "promocje" są tylko wtedy, kiedy trzeba utrzymać klienta przy sobie (zakończenie umowy) lub złapac nowego. Coś co przy podpisywaniu umowy na 2 lata wydaje się być atrakcyjne, po kilku miesiącach przestaje - konkurencja wyprzedza szybko. W efekcie przez 1,5 roku przepłaca się (np. za mobilny net). Niektóre promocje to kłamstwo. Przedłużałem umowę pół roku temu. Teść dopiero teraz ma podłaczony internet. jakoby w promocji płaci prawie 50% więcej, niż ja za... 2 razy wolniejsze łącze. Obsługa klienta skandaliczna, po prostu totalne lekceważenie. Oczekiwanie na rozmowę w infolinii dochodzi do 30-40 minut, za które się płaci, nawet przy dzwonieniu z telefony Aster! Obsługa techniczna standardowo stara się wmawiać winę klientowi. Niedawno podłączałem tesciowi internet. Komputer bezproblemowo w tej samej sieci na takim samym modemie pracował blisko 5 lat. Po zmianie lokalu internet wysiadł po kilkudziesięciu minutach po restarcie komputera. Przez 2 dni bezskutecznie prosiłem o pomoc. Oczekuję na technika, który zapewne będzie mi wmawiał, że modem jest ok.W BOK nie lepiej, w kolejce do "specjalisty" oczekuje się minimum pół godziny. Na stronie internetowej porady nieuaktuwlnione od lat. W dziale dot. ustawień programów antywirusowych zrzuty ekranowe z... programów z 2002 roku!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.75
Zalety

Nie widzę niczego, co odrózniałoby wybitnie in plus od konkurencji.

Wady

Skandaliczna obsługa klienta - no, chyba że klient płaci dodatkowo

Extra informacje

ponad 5 lat

~Zenek / 2012-01-16

Sytuacja następująca:co jakiś czas występują przerwy w dostawie Internetu (często w godzinach nocnych). ponieważ usługa jest mi potrzebna również w nocy, dzwonię wreszcie złożyć reklamację. Konsultant na infolinii potwierdza, że faktycznie zapis prcy modemu wskazuje, iż od godz. 24 do 6 rano internetu nie było, ale nie może przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego, ponieważ aktualnie internet działa. w takiej sytuacji mogę złożyć reklamację, co też uczyniłem. nie została jednak uznana, gdyż:- AWARIA NIE ZOSTAŁA ZGŁOSZONA NA INFOLINII- WERYFIKACJA MODEMU NIE WYKAZAŁA NIEPRAWIDŁOWOŚCIręce opadają na bezczelność tej firmy. reklamacji nie uznają, bo nie została zgłoszona usterka (choć to właśnie ich konsultant odmówił przyjęcia zgłoszenia). Konsultant też sam podał mi godziny, w których usługa faktycznie nie działała, czyli mógł to odczytać, jednak później jakoby okazuje się to niemożliwe. wynika z tego jedno - dla firmy Aster klient jest śmieciem, który nie ma żadnych praw. stanowczo odradzam!!!

~mariolka / 2012-01-04

aster stosuje zbójecką politykę cenową - za połowę ich abonamentu można u konkurencji dostać o wiele lepszą ofertę. tyle że nie zawsze jest to możliwe, bo aster skutecznie konkurencję blokuje. zestaw kanałów telewizyjnych ubożuchny i cały czas zmienia się na gorsze, internet działa jak chce, oni jednak odpowiedzialnosci za to nie ponoszą. bulić jednak trzeba słono, a jak minie okres promocji podniosą wam rachunki trzykrotnie. dla mnie żenua.
Zalety

brak

Wady

wyłącznie

Extra informacje

~mt2000 / 2012-01-02

Firma Aster nie poczuwa się do odpowiedzialności za krzywdy jakie wyrządza swoim klientom. Podczas podpisywania umowy za pośrednictwem przedstawicieli handlowych (zatrudnionych na umowę zlecenie przez firmę zewnętrzną) ukrywa faktyczne koszty przyłączenia się do Świata Aster. Klienci podpisują jedynie umowę poznając koszty świadczenia usług abonamentowych natomiast bardzo wysokie opłaty początkowe na których prezesi ASTER (obecnie UPC) zbijają kokosy zostają zatajone. Kolejnym powodem jest zatajanie przed klientami informacji o rozwiązanych umowach ze stacjami telewizyjnymi przez co portfel świadczonych usług jest coraz biedniejszy i gorszy jakościowo, klienci dowiadują się o możliwości rozwiązania umowy po czasie gdy JEST JUŻ ZA PÓŹNO. Sprawą być niedługo zainteresuje się polska prokuratura. Zostałeś oszukany? napisz: [email protected]2 miesiace
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.00
Zalety

Wady

Extra informacje

2 miesiace